xcitu Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Hei. Jeg er nokså ny innen dette, men vil lære mer. Starter med FSB. Jeg har lest det som er å lese i ordboken til HW.no, men vil vite mer. Så er det noen som vet om andre sider/guider hvor en kan lære mer? Helst på norsk. Er det noe annet viktig en må vite så let me know Generelt sett alt innenfor overklokking. Jeg har også lest hele guiden til un0ks(Beklager hvis jeg ikke husket riktig navn). Takk! - X -- Men jeg må si.. Omg wtf?! Jeg kom her for å få vite om overklokking så kommer du å whiner om "emnetittel er ikke bra nok... ææææææ". Jeg syntes selv den var bra. Neste gang du svarer her, så vær så snill å hold deg OT og svar på mine/mitt spørsmål. Endret 1. mai 2008 av xcitu Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Er det noe spesielt du lurer på ? du har litt grunnlag til å begynne på om du har lest guidene. Det som kanskje er best er å begynne å prøve litt, så kan du jo spørre underveis om du får noen problemer. Lykke til. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Her er en fin en http://www.clunk.org.uk/forums/overclockin...rs-p5k-add.html Edit: Høre på Admin.. sett en -Hjelp til- i tråden så er det jo fiksa Endret 3. mai 2008 av Cri Lenke til kommentar
Patience Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg