Jennifer Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Skal ha i en bursdag en sketch som gjør at jeg må ha en hettegenser/jakke med en hette som gjø at hode mitt forsvinner nesten:P veit dette høres litt rart ut.. Men lurer på om dere har noe tips? Har dere no gensere som det er stor hette på? Som kanskje passer for meg? Si merke! Jeg er jo en jente.. men det er klart det ikke gjør noe om det er en guttehettegenser du anbefaler.. Lenke til kommentar
joakim93 Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) poco loco ziphood kan kjøpes på carlings og urban den er stripete Endret 1. mai 2008 av joakim93 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 volcom har noen hettegensere som kan zippez "helt opp", sånn at hodet ditt blir helt borte, om det er noe? http://www.skatewarehouse.com/descpageNEWHOODS-VMSVHZ.html Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 volcom har noen hettegensere som kan zippez "helt opp", sånn at hodet ditt blir helt borte, om det er noe? http://www.skatewarehouse.com/descpageNEWHOODS-VMSVHZ.html Sånn så jeg han der Kanye West brukte i en musikkvideo. Den jakke-genseren han brukte lignet litt på den du postet der. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 volcom har noen hettegensere som kan zippez "helt opp", sånn at hodet ditt blir helt borte, om det er noe? http://www.skatewarehouse.com/descpageNEWHOODS-VMSVHZ.html Sånn så jeg han der Kanye West brukte i en musikkvideo. Den jakke-genseren han brukte lignet litt på den du postet der. og poenget ditt var? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Jo, også tror jeg nok Session osv. har sånne store hetter, men det blir vel i tillegg store gensere. Session, Urban, Stress osv. Sånne butikker som det har nok sånne gensere. Men har aldri sett en sånn Volcom genser i en butikk. Bare på nett. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Bare gå inn en tilfeldig klesbutikk og prøve noen hettegensere det. Hvis poenget er at du skal forsvinne i den kan du jo kjøpe en som er xxl e.l. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 men den må jo passe meg ellers da.. kun hetta som bør være litt stor.. sånn at hode lissom forsvinner.. (ikke zip helt opp jeg mener..) sånn wolla stor.. u knoow har seff titta i butikker før jeg posta her.. men takk for hjelp Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Hva er poenget med å zippe genseren helt opp så du ikke ser noenting? Kanskje greit hvis du er ute og det blåser jævlig men... Endret 2. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 det er vel egentlig ingen praktisk grunn til at den kan zippes helt opp, men det finnes da mye rart på klær man kunne vært uten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå