Nemesis90 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Heisann Jeg har da sittet og tenkt lenge på og kjøpe meg en konsol, men jeg klarer ikke helt og bestemme meg.. Selvom jeg er en Sonyfan, har blandt annet 2x ps1, ps2 og sony tv +++.. Men Ja, Greia er at jeg vil spille GTA IV og gran turismo 5(når det kommer i 2009) Andre spill interiserer meg ikke så mye, Fordi jeg har nylig kjøpt meg en splitter ny pc, så spiller de spillene jeg liker på den. Men dessverre så kommer vel alldrig GTA IV eller gran turismo 5 på pc, så derfor må jeg ha en konsol! Som sagt, jeg er en SonyFan.. Sony har alldrig skuffet meg med det jeg har kjøpt av det, de leverer hver gang! Og Jeg er også litt små keen på Blu-ray, noe som er i PS3. MEN.. Ja hoved grunnen er GTA IV og Gran turismo 5, Nå sies det at GTA IV har hatt en del buggs på PS3 allrede, og at xbox er mye større på GTA IV (Live).. + at mange mener xbox kjører spillet bedre. Vel det kan diskuteres. Så ja, Er mulig jeg prater tull når jeg tror gran turismo kommer på xbox, mente og lese det.. men mulig jeg husker feil.. Jeg er ute etter en maskin som vil gi meg mest glede, alltså jeg er en bilspill/ first person shooter fan.. Rollespill osv får jeg spillt nokk av på pc. Blir mye snakk her, men valget hadde vært lett om xbox hadde Blu-ray, men dessverre har den ikke det... Men på den annen side, så kan jeg kanskje klare og vente 1 år ca, og da kjøpte en billig Blu-ray spiller.. Ellers så har jeg jo en Sony 32 bravia, som sony påstår er såkalt "PS3" ready, at sony vs sony skal jobbe bedre sammen en sony vs microsoft.. Dette er sikkert bare et dumt salgstriks.. men jeg vet ikke mer om akkurat det, kanskje noe vet? Og ja, om jeg har glemt og si det.. vil jeg ha en maskin med HDMI kabel.. Lurer også på hvordan det funker og spille på nettet med en konsol, er det bare og plugge nettverks kabelen i den eller hvordan fungerer det? Takker for de råd/tips jeg kan få,tar gjerne imot tips om gode tilbud osv:) Mvh lunnr Endret 30. april 2008 av lunnr Lenke til kommentar
Ich bin hier Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kjøp Ps3 pakken med 40 gb og GTA IV Bare 60 gb og 20 gb det var trøbbel med hos GTA. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Jaok, greit da har jeg fått din mening, men vil gjerne ha fler:) og kom gjerne med tips om hvor jeg får den billigste bundelen Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Sier seg selv sony fan og sony tv .. he he Mener jeg leste at det er tilsvarende feil på 360 versjonen.. så det bør ikke være noe problem og kjøre sony vidre. og at du kun skal spille gta og gt så sier det seg jo selv hva det faller på..?? når kommer GT på 360?? he he Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvor mange slike tråder trenger vi egentlig? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Steng denne vennligst, det kan umulig være så vanskelig å ta et enkelt søk på forumet og poste i en tråd som omhandler nøyaktig samme tema? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Steng denne vennligst, det kan umulig være så vanskelig å ta et enkelt søk på forumet og poste i en tråd som omhandler nøyaktig samme tema? Second that! Steng denne. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Om du skal ha GT5 (eller GT5P som er ute) så er det jo bare PS3'n som har det. Du vil ha Blu-ray --> PS3 Du vil ha Gta4 --> PS3 Du er sony fan --> PS3 Du finner den sikkert i prisguiden... Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du sa vel egentlig selv at du ville ha PS3 som alle andre sier her.. Siden du har en spill pc, får du jo spilt jo av 360 eksklusivene også Bare å koble inn en nettverkskabel så spiller man på ps3, på 360 trenger man ett Gold abonoment, som koster 3-500kr året.. PS3 har også trådløst nett innebygd Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Xbox er billigere og får utvidelsespakken av GTA. Så har du 2 meget gode grunner for å velge xbox. Hadde jeg kjøpt PS3 ville jeg heller valgt 60GB utgaven. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Mtp GT5 så har du jo strengt tatt bestemt deg allerede for en PS3, så skjønner ikke helt hvorfor du stiller spørsmålet. Ut ifra dine forutsetninger så er det vel kun DLC til GTA4 på 360 som kan endre dine "holdninger", men jeg ser ikke akkurat noen tegn på at det kommer til å skje med det første. Kjøp deg en PS3 og vær fornøyd med det...bare ikke kom hit etterpå forsvar ditt eget kjøp ved å slenge drit om den konsollen du ikke valgte. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 GTA 4: Multiplatform GT5: Kommer ikke før til neste år. Så slik sett har du lyst på 1 spill som begge enhetene har i dag og som er mer eller mindre like god på begge enhetene. Eneste forskjellen er at X360 versjonen av GTA 4 får ekslusivt nedlastbart innhold. Spørsmålet er, spiller du mye og vil du spille mye på konsollen? Om du så gjør ville jeg sjekket ut spillene de forskjellige enhetene har som ikke PC eller den andre enheten har og som du i tillegg har veldig lyst å spille. Summer opp dette og du får den enheten du burde velge. Og det siste du nevner er kun et billig salgstriks Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Søk og du skal finne. Du treng knapt gjere det ein gang sidan konsollkategorien er full av trådar som dette. Bla deg gjennom nokre sider og les til du går lei heile konsollgreia og kjøper ny PC. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg