ultimatedeskjet Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Mitt første bidrag. Jeg har behandlet bilde en del, da fordi utgangspunktet var nokså uinteressant. Dette blir på mange måter en test. Hva synes dere? Endret 13. februar 2009 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Stilig bilde, men for meg ødelegger skyggefeltet under platformen noe for helheten. Ikke noe man kan "fjerne" selvsagt, men hva med å ta bildet nærmere veggen skyggen er på? Da vil den på flere måter bli mindre, og kanskje borte? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Takk for det. Du har kanskje rett, skyggen ble litt "massiv" og tok litt for mye oppmerksomhet. Skal tenke litt mer på det til neste gang. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg har sett og sett, uten å finne noe jeg kan si om bildet. Jeg skulle ønske jeg hadde noen sterkt mening, fordi jeg ønsker å like bildet. Ideen er god, men jeg føler at det blir litt tomt, samt at tekniske småfeil ødelegger litt. Det skyldes kanskje monitoren min, evt komprimering, men de skyene virker litt utbrente for meg. Dette bildet er for teknisk til at det slipper gjennom kritikken for min del. Ellers liker jeg godt den grafiske effekten motivet skaper. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Er enig der. Gløden av selve motivet er litt borte. Det fikk et litt plastisk preg over seg. Jeg kan legge ved orginalen. Kan være jeg har undervurdert den. *Ikke komprimert* Endret 2. mai 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Originalen var klart bedre. Bildet er helt ok, og det skyldes både motivet og utførelsen. Dessverre klarer det ikke å engasjere meg helt, men motivasjonen for bildet er enkel å forstå. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Skjønner deg godt. Jeg har lært en del av å dele bilder her. "Bildekritikk" er et bra sted for veiledning. Jeg skal snart ta et nytt bilde, og poste det i ny tråd. Vi får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå