Kexxy er sexxy! Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) God kveld/dag/morgen alt etter tidssone ... Jeg har et aldri så lite problem med mitt XFX 8800GT kort, det ligger på rundt 50C Idle, og kommer godt oppi 60-70-80Grader C .. Som lager krasj når jeg kjører spill som krever litt av hardwaren, som f.eks crysis, frontlines:fuel of war. etc etc. Det jeg trenger er en god og billig kjøler, som ikke støyer. Jeg har sett litt på Thermaltake Duorb Jeg har også sett på en test at den bråkte litt. Så da spør jeg dere folk som kan litt om luftkjølere, om hjelp til å finne det riktige produktet. Jeg er også en ivrig gamer, og jeg HATER å få crash pga varme. Bare å si ifra hvis du trenger mere info. Takk for hjelpen. Mvh Kex. =) Red.: Jeg håper dette er riktig forum....? Endret 30. april 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg har også XFX GTX 8800 kort som ligger på samme temps som deg, men jeg har ikke noen problemer med kræsj pga kortet. Sikker på at det ikke er noe annet som evnt kræsjer? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Nei, tror ikke det hvertfall. Hva det kan være annet unntatt det aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Hvilken strømforsyning har du? Edit: GameXtream 700W CPU tempraturen din? God luftflyt i kabinettet? Edit: 2x random 250mm vifter. Edit: jeg må lære meg til og se på profilen til folk før jeg spør om sånt.. Men til trådstarter, kunne du gitt noe mere info angående luft ut av PSU'n? Varm eller lunken? Evnt tempratur på hovedkort, ram, northbrigde, southbridge og CPU? Endret 30. april 2008 av Ascubal Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 hmm.. du finner nesten ingen 8800 som ligger under 50 grader i disse dagene trur jeg, så den burde kjøre det fint, men sa som han Ascubal sier viktig med cpu temp og tempen inni kabinettet Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Hmm, Cpu-en min ligger på rundt 40-47C max 47 Grader. Går aldri over 47, vet ikke hvorfor. Altså, alt ligger på normalt, er helt sånn lunken som kommer ut av bakenden av kabinettet. Hovedkortet ligger vel på 35 grader. Men syns det er litt rart at alle krevende spill krasjer. :S Kan jo også være defekt i kortet, og. ja, det får jeg vel ikke gjort så mye med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå