Gjest Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Hei jeg har en Western Digital ekstern HDD 500 GB og det har seg slik at jeg ikke finner den på min datmaskin eller noen andre steder. Og jeg lurer på om det finnes et program slik at jeg kan få tilbake det jeg har på den og formatere den på nytt slik at jeg kan bruke den Andre problemet er at jeg har en Western Digital vanlig HDD 500 GB men den har jeg delt i 2 partisjoner, og jeg får bare den enne opp, ikke den andre og der har jeg noe musikk jeg vil ha. ( det er snakk om over 3000 sanger. ) Så det er litt kjedelig og miste alt det, så der trenger jeg også et program Men det er litt mere problem med den, CD rommen blir også borte vis den andre partisjonen ikke kommer opp. Det er bare den ene som kommer opp. Min eksterne kjører FAT system tror jeg og den andre NTS eller hva det nå heter. Bruker SATA port 2 på den vanlige inni PC`n vis noen lurte på det! TAKKKKK ! EDIT: la til tekst / endra litt. Jeg har da fått opp CD rommen ved og endre litt i BIOS så den er ikke et problem lenger Endret 1. mai 2008 av Gjest Lenke til kommentar
trinep Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hei jeg har en Western Digital ekstern HDD 500 GB og det har seg slik at jeg ikke finner den på min datmaskin eller noen andre steder. Og jeg lurer på om det finnes et program slik at jeg kan få tilbake det jeg har på den og formatere den på nytt slik at jeg kan bruke den Andre problemet er at jeg har en Western Digital vanlig HDD 500 GB men den har jeg delt i 2 partisjoner, og jeg får bare den enne opp, ikke den andre og der har jeg noe musikk jeg vil ha. ( det er snakk om over 3000 sanger. ) Så det er litt kjedelig og miste alt det, så der trenger jeg også et program Men det er litt mere problem med den, CD rommen blir også borte vis den andre partisjonen ikke kommer opp. Det er bare den ene som kommer opp. Min eksterne kjører FAT system tror jeg og den andre NTS eller hva det nå heter. Bruker SATA port 2 på den vanlige inni PC`n vis noen lurte på det! TAKKKKK ! EDIT: la til tekst / endra litt. Gå på Start/Høyreklikk my computer/Manage/Disk Management/ Der får du opp alle diskene dine, så bytter du bokstav på CD/DVD rom fra feks E til G... Mest sannsynlig så vil du da se HDD dine igjen ... Hussk åsså på at eksterne HDD er noe dritt i forb med at Windows starter sent opp og motsatt... fordel å dra ut USB om dette skjer og koble de til USB etter at Pc er startet opp, og ta de bort rett før du slår av Pcn igjen ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå