Gå til innhold

Hjelp! Finne igjen bilder fra formatert minnekort.

Anbefalte innlegg

Jeg har klart å formatere minnekortet mitt. Hadde mange viktige bilder der og MÅ finne de igjen. Har funnet et par recovery programmer på internett. Men alle koster penger. Kan dette gjøres på en anna måte? Noe gratis?

Er krise.

Har SD kort og nikon D80.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Sandsk Ultra 2, 2 GB

Jeg har letet etter gratis programmer. Noen som vet HVOR jeg finner det. Er skikkelig krise. Mista bilder til en eksamens oppgave.

Hvis ikke må ejg selvsagt kjøpe et program. Men skulle så gjerne hatt et gratis program

Lenke til kommentar

Noen innlegg med drittkasting og krangel er slettet. En fortsettelse av krangelen fra noen av partene vil medføre advarsel og mulig midlertidig utestengelse.

Til trådstarter: En av de slettede innleggene tipset om å bruke Google. Det er faktisk ikke så dumt. Du kan finne gode tips ved å søke på "Free recovery software".

Endret av Super8
Lenke til kommentar

Google er en fin bil, som det heter. ;) Det irriterer gjerne en del brukere når man spør om enkle ting, dersom man tydelig ikke har prøvd noe særlig selv først. Det er selvfølgelig ingen grunn til å oppføre seg som en drittsekk, heller ikke på en dårlig dag.

Her er linken som ble slettet sammen med det forrige innlegget: Download.com-søk.

Nummer to og tre på listen bør passe deg bra, tenker jeg. Gjenopprettingsprogrammet jeg selv har brukt tidligere husker jeg ikke hva heter i farten, men begge de to programmene jeg har tipset deg om nå bør gjøre jobben greit.

Som PROuser sier, kan det være en fordel å bruke minnekortleser til dette, selv om det sannsynligvis ikke er nødvendig.

Lenke til kommentar

ok :) Takk for svar. Høres kanskje enkelt ut for deg. Men jeg har prøvd. Men tingen er at det er gratis å laste opp bildene som er slettet. Men det koster penger å få bildene lagra på pcen.

Men skal prøve det du skrev. takk takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...