elislu05 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg har klart å formatere minnekortet mitt. Hadde mange viktige bilder der og MÅ finne de igjen. Har funnet et par recovery programmer på internett. Men alle koster penger. Kan dette gjøres på en anna måte? Noe gratis? Er krise. Har SD kort og nikon D80. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Finner ofte slike gratisprogrammer på produsentenes sider.. Men du skriver ikke hva slags produsent minnekortet har... Og du bør bruke kortleser til dette, ikke gjennom kameraet... Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Sandisk leverer programvare for recovery med sine exteme III kort hvertfall... Kan jo sjekke hjemmesiden deres. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
elislu05 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg har Sandsk Ultra 2, 2 GB Jeg har letet etter gratis programmer. Noen som vet HVOR jeg finner det. Er skikkelig krise. Mista bilder til en eksamens oppgave. Hvis ikke må ejg selvsagt kjøpe et program. Men skulle så gjerne hatt et gratis program Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Noen innlegg med drittkasting og krangel er slettet. En fortsettelse av krangelen fra noen av partene vil medføre advarsel og mulig midlertidig utestengelse. Til trådstarter: En av de slettede innleggene tipset om å bruke Google. Det er faktisk ikke så dumt. Du kan finne gode tips ved å søke på "Free recovery software". Endret 1. mai 2008 av Super8 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Google er en fin bil, som det heter. Det irriterer gjerne en del brukere når man spør om enkle ting, dersom man tydelig ikke har prøvd noe særlig selv først. Det er selvfølgelig ingen grunn til å oppføre seg som en drittsekk, heller ikke på en dårlig dag. Her er linken som ble slettet sammen med det forrige innlegget: Download.com-søk. Nummer to og tre på listen bør passe deg bra, tenker jeg. Gjenopprettingsprogrammet jeg selv har brukt tidligere husker jeg ikke hva heter i farten, men begge de to programmene jeg har tipset deg om nå bør gjøre jobben greit. Som PROuser sier, kan det være en fordel å bruke minnekortleser til dette, selv om det sannsynligvis ikke er nødvendig. Lenke til kommentar
elislu05 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 ok Takk for svar. Høres kanskje enkelt ut for deg. Men jeg har prøvd. Men tingen er at det er gratis å laste opp bildene som er slettet. Men det koster penger å få bildene lagra på pcen. Men skal prøve det du skrev. takk takk Lenke til kommentar
SULTHAN66 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hei, jeg bruker et program som heter Zero assumption digital image recovery. Dette prog. har reddet mange situasjoner. Og her finner du det: http://www.z-a-recovery.com/digital-image-recovery.htm Lenke til kommentar
trulsant Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 PCI Smart recovery er ett annet program som er gratis. Lenke til kommentar
elislu05 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Takk for alle svar. Nå har jeg fått tilbke bildene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå