Gå til innhold

Lar du det buffre?

Anbefalte innlegg

Fikk lyst til å starte denne tråden da jeg slo av en video i rent raseri siden den hele tiden skulle buffre seg videre.

Jeg tenker slik; "hvis du ikke kan vise meg en video uten at den blir avbrutt med ufrivillige pauser, så pakk sammen deg og den drittserveren din"

Bissart nok gjelder dette blant annet en rekke youtube videoer, som av en eller annen grunn trenger så jævla mye lenger tid på å laste.

Ja jeg har rett og slett vokst meg dritbortskjemt på raskt bredbånd og gode internett sider, men det syntes jeg bare er rettferdig. Så tråden er da for å vite av andres internettvaner.

Når en video har begynt å spille, og må buffre på nytt, ser du videre da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja! Jeg blir også forbanna.

Særlig når du prøver å følger et kort innslag om nyheter, da mister man tråden pga den helv'#$%& bufringa. Selv ikke det å la det loade hjelper, og mange ganger har man ikke den muligheten heller. Grrrrr...!!!

Hadde det fantes en forening for anonyme anti-buffere hadde jeg meldt meg inn umiddelbart.

Lenke til kommentar
Jeg bare pauser videoen og skifter tab et par minutter.

Ikke lek smart a :p Med noen videoer går faktisk ikke det heller. Noen sider har bøge flashplayere som kun buffrer når du vil spille av videoen.

Eller så har noen andre sider spillere som har fastsatte bufferpoints inni videoen, og når du kommer til dem så må de buffre seg igjennom. Det virker som hensikten er at du skal kunne spille av videoen kjappere, men opplevelsen er rett og slett langt ifra knirkfri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...