Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

USB virker ikke....

Anbefalte innlegg

NÅ, har jeg problemer med ALLE USB-ene på min Dell Dimension 8300 pc, 5 år gammel, WINXP siste versjoner og oppgraderinger. Plutselig kjenner ikke USB-ene igjen hverken scanner, printer, mus, kamera etc. Det skjedde plutselig. Har deaktivert/aktivert i enhetsbehandling, oppdatert driver, sjekket DELL sjekkeprogram for fysiske feil, men ALT er i orden...eh bortsett ifra at de ikke virker....

Får feilen "Kjenner ikke igjen USB-enhet". Det skjedde egentlig etter siste oppdatering av WINXP via automatiske oppdateringer gjennom windows, men det kan jo være en tilfeldiget. Fikk en feil på "Windows XP Sikkerhetsoppdatering for ActiveX Killbits for Windows XP (KB948881) 18. april 2008 Microsoft Update". Maskinen bare hang seg og jeg måtte ta en hard restart. Avinstallerte denne igjen.

Hvis jeg tar ut den trådløse USB-musa fra USB-en og setter den inn på en spesiell plass fungerer den, helt til jeg restarter maskinen, men ikke noe annet fungerer... "Kjenner ikke igjen enhet".

Noen der ute som har noen flere tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå på Start/Hklikk my Computer/Manage/Dobbelklikk på Disk Management/Så endrer du bokstaven på både Cd og DVD rom din ... fra feks E til G og H om du har 2 ...

Pleier nesten ALLTID være dette som er problemet.

Lenke til kommentar
Gå på Start/Hklikk my Computer/Manage/Dobbelklikk på Disk Management/Så endrer du bokstaven på både Cd og DVD rom din ... fra feks E til G og H om du har 2 ...

Pleier nesten ALLTID være dette som er problemet.

Gjorde som nevnt over, men ikke veeeeldig vellykket. Eller... den trådløse musa virket selv etter å ha restartet maskinen, men ikke noe annet...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...