ja99 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 har Mons Ivar Mjelde i trener kort vis noen vil bytte han????? hva byr dere??????? Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 har Mons Ivar Mjelde i trener kort vis noen vil bytte han????? hva byr dere??????? Jeg byr El Fakiri (vanlig) Lenke til kommentar
ja99 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 har han og alt for dårlig tilbud uansett Lenke til kommentar
96tark Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 har han og alt for dårlig tilbud uansett Jeg byr: Thiago Martins i vanlig Og Troy Perkins i vanlig... Lenke til kommentar
ja99 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 alt for dårlig bud har martins også Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 har han og alt for dårlig tilbud uansett Hva med: Gulbrandsen (Dame landslaget) Sapara (vanlig) Lenke til kommentar
Lars Olav Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Trenerkort er veldig vanskelig og få tak i og det kommer en konkurranse snart med dem så det er ikke lurt og bytte de i vanlige kort. Jeg pleier alltid og gi gullkort mot trenerkort. Jeg tror faktisk bare det er et trenerkort i hver boks med kort. Så de er dobbelt så vanskelig og få tak i som diamantkort som det finnes to av. Lenke til kommentar
ja99 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 vil ikke ha sapara og gulbransen for mons i m Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Trenerkort er veldig vanskelig og få tak i og det kommer en konkurranse snart med dem så det er ikke lurt og bytte de i vanlige kort. Jeg pleier alltid og gi gullkort mot trenerkort. Jeg tror faktisk bare det er et trenerkort i hver boks med kort. Så de er dobbelt så vanskelig og få tak i som diamantkort som det finnes to av. Er det bare to diamantkort og 1 trenerkort i hver boks, då burde jeg byttet boks for lenge siden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg