Gordon Growth Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Planen er at jeg skal få kjøpt meg en ny bærbar PC så fort som mulig. Jeg har sett litt på Acer Aspire 5920G og den oppfyller mine krav mht. til spesifikasjoner. Noen andre som har denne og som har noen formening om at dette er et bra kjøp eller ei? Noen som mener at jeg kan finne like bra PCer til enda lavere pris? (vel, ytelser er jo ikke alt, er nemlig vel så viktig at jeg får en robust PC som vil holde i noen år og som greit tåler frakt til og fra skolen hver dag). Er virkelig ingen lett jobb å kjøpe PC i dagens marked, så håper jeg får litt hjelp her. På forhånd takk.. Endret 30. april 2008 av Glassmesteren Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Om den oppfyller dine krav er det vel ikke noe å tenke på? Jeg har selv kjøpt og satt opp 4-5 sånne til div prosjekter på jobb, og har anbefalt maskinen til venner, det er helt ok maskiner. Det kan godt hende du finner bedre kjøp, men dette er ikke noe dårlig kjøp. Lenke til kommentar
Gordon Growth Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg fant en test her hvor det stod at "maskinen er med andre ord ikke laget for et liv på veien." Hvis dette stemmer så er absolutt ikke dette en PC for meg. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Opppgi budsjett, bruksområde og evt. andre krav, så får vi se om vi kan finne noen alternativer. Lenke til kommentar
Gordon Growth Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Prisen bør ligge på rundt 5000-9000. Er ute etter en driftsikker PC som kan fraktes til og fra skolen hver dag uten at den påføres skader av den grunn. Kommer til å bli mest brukt til skole og evt. noen mindre spill, filmer og musikk. Spesifikasjonene kan godt ligge rundt det som den nevnte Acer'n har. Så litt på Dell XPS M1530 nå. Noen som har erfaringer med noe liknende? Endret 1. mai 2008 av Glassmesteren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå