Woods Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Hei, har et problem med xboxen min. Når jeg starter konsollen, blir ofte skjermen blå. Det kommer ikke noen feilmeldinger opp, "ring of light" lyser også grønt som vanlig. Jeg hører også at spillet starter som normalt - og ingenting har fryst seg. Dette problemet oppstod merkelig nok i det jeg satte GTA IV i skuffen, så jeg har prøvd med diverse andre spill. Samme problem, dashboard får jeg ikke opp en gang. Av til fungerer det da - og jeg vet ikke hvorfor. Utstyret jeg bruker konsollen med går som følger: Yamaha RXV1800 BenQ 8720 Component til reciver og hdmi til projektor. Aldri hatt noen problemer med hverken reciver eller xbox.. Forslag? Kan det hende at kabelen fra xboxen er ødelagt? Endret 1. mai 2008 av Woods Lenke til kommentar
Putas Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Velkommen i klubben. Du er ikke den første. http://forums.xbox.com/1/18064336/ShowPost.aspx#18064336 Ringte i dag for å sende inn min box. Hos meg er alt svart men alt starter normal med lys osv. Prøvde å resete skjerm instillingene men fungert dårlig det også. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Det viste seg at komponent kabelen er litt ødelagt. Måtte bare presse litt på endestykkene, så gikk det fint. Må nok gå til innkjøp av en ny. Problemet er løst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå