EspenE Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Har noen gått til innkjøp av noe slikt, og er det noen nettsteder som kan anbefales i så måte? Endret 30. april 2008 av EspenE Lenke til kommentar
Nerdegutt Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg kjøpte min Phottix på Ebay, totalt ca 30$ rett i postkassa på 3-4 dager fra Hong Kong. Jeg bestilte den trådløse varianten, Phottix N1, men hadde litt flaks: De hadde den ikke inne, så de sendte med storebroren Phottix Cleon N8 i stedet. Same shit, men fungerer utmerket som snorutløser i tillegg til trådløs. Cleon koster rundt 35$ + frakt. Det skulle vel bety momsfritt, ettersom frakt ikke skal regnes med for å komme under 200-kroners-grensa. Glimrende tester med video nedenfor, her finner du også linker til Ebay-forhandlerne. Jeg kjøpte fra Hong Kong Supplies, strålende service. Test av Phottix N1 Test av Phottix Cleon N8 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Jeg kjøpte min Phottix på Ebay, totalt ca 30$ rett i postkassa på 3-4 dager fra Hong Kong. Jeg bestilte den trådløse varianten, Phottix N1, men hadde litt flaks: De hadde den ikke inne, så de sendte med storebroren Phottix Cleon N8 i stedet. Same shit, men fungerer utmerket som snorutløser i tillegg til trådløs. Cleon koster rundt 35$ + frakt. Det skulle vel bety momsfritt, ettersom frakt ikke skal regnes med for å komme under 200-kroners-grensa. Glimrende tester med video nedenfor, her finner du også linker til Ebay-forhandlerne. Jeg kjøpte fra Hong Kong Supplies, strålende service. Test av Phottix N1 Test av Phottix Cleon N8 Kan bare henge meg på her http://cgi.ebay.com/Phottix-Cleon-Wireless...1742.m153.l1262 Har den samme Phottix Cleon C8 "Canon 30D" også kjøpt på HK sypplies. Fungerer fint som snorutløser har singel,serie og bulb.Du kan sette den i bulb så gå å ta deg en kaffe eller lignende,den står i bulb så lenge du vil. Yppelig butikk aldri noen problemer med handel fra dem. Hvis du ikke liker og kjøpe fra utlandet så har denne Norske butikken den,kjenner ikke til denne butikk. http://eltesfoto.com/ Endret 30. april 2008 av Nautica Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Tusen takk for hjelp, dette så bra ut. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Prøv Dealextreme.com, di har billig enkle utløsere til meget bra pris. Dealextreme Denne går til D200, passer sikkert også til D300. Å vis ikke, du tapte bare 25,-, inkludert frakt Endret 1. mai 2008 av Vegard_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå