Sam_Oslo Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Jeg har hatt kabelmodem med Canal Digital for ca. ett år nå. For par månter siden fikk jeg en del problemer med ustabilt internetkoblingen. Ringte til Canal Digital support og meldte om problemet. Par dager senere kom noen og valgte å byttet kabelmodemet. Hverken han eller supporten nevnte noe om kostnader. Nå har jeg fått en regning på 1000 kr. for en kabelmodem som etter alt å bedømme er av den laveste kvalieteten, akkurat likt den forrige som tok kvelen etter ett år. Basert på min kontrakt, kabelmodemet leies til abonentene, og jeg betaler måtlige lie for dekning av kabelmodemet. Da er det rart et de vil ha 1000 kroner for å bytte noe som de tar lie for, mener jeg. Må jeg betale for dette? eller de bare prøver seg? Forslag til en bra kabelmodem som jeg kan kjøpe selv? Setter pris på meninger og forslag. Endret 30. april 2008 av Sam_Oslo Lenke til kommentar
maheath Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg fikk nytt uten å betale noe som helst, da nettet var ustabilt. Høres rart ut å måtte betale, men jeg fikk det i posten, riktignok... Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) I beskrivelsen på regningen står det: Kabelmodem, antal 1, 1000 kr. Det sier ingenting om timebetaling eller utført arbeid. De vil ha penger for modemet. Endret 30. april 2008 av Sam_Oslo Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Dette er da bare tull. Fortell de at du skal ha nytt modem gratis eller ha reparert det gamle. Det er da full garanti på et ett år gammelt modem. Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Takk for tipset, dette er bra argument. Jeg skal ringe dem imrogn, og vil fortelle dem dette. Hvor lenge er det vannlige garantien på slikt, 2 eller 5 år? Endret 30. april 2008 av Sam_Oslo Lenke til kommentar
Andre1980 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Takk for tipset, dette er bra argument. Jeg skal ringe dem imrogn, og vil fortelle dem dette. Hvor lenge er det vannlige garantien på slikt, 2 eller 5 år? Hvis du leier modemet skal du da ikke betale noenting hvis det er feil på det, uansett om det er 1 måned eller 10 år gammelt! Lenke til kommentar
perroga Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvis du ikke har retunert det gamle modemet, kan det være årsaken til faktureringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå