Gå til innhold

Må betale for bytting av kabelmodem til Canal Digital?


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt kabelmodem med Canal Digital for ca. ett år nå. For par månter siden fikk jeg en del problemer med ustabilt internetkoblingen.

 

Ringte til Canal Digital support og meldte om problemet. Par dager senere kom noen og valgte å byttet kabelmodemet. Hverken han eller supporten nevnte noe om kostnader.

 

Nå har jeg fått en regning på 1000 kr. for en kabelmodem som etter alt å bedømme er av den laveste kvalieteten, akkurat likt den forrige som tok kvelen etter ett år.

Basert på min kontrakt, kabelmodemet leies til abonentene, og jeg betaler måtlige lie for dekning av kabelmodemet. Da er det rart et de vil ha 1000 kroner for å bytte noe som de tar lie for, mener jeg.

 

Må jeg betale for dette? eller de bare prøver seg?

 

Forslag til en bra kabelmodem som jeg kan kjøpe selv?

 

Setter pris på meninger og forslag.

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for tipset, dette er bra argument. Jeg skal ringe dem imrogn, og vil fortelle dem dette.

 

Hvor lenge er det vannlige garantien på slikt, 2 eller 5 år?

 

Hvis du leier modemet skal du da ikke betale noenting hvis det er feil på det, uansett om det er 1 måned eller 10 år gammelt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...