Konstantin Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Den siste uken har diverse mail ikke kommet fram til min Hotmail-adresse. Jeg har hatt adressen i mange år, og har aldri hatt noe problemer før. Det er et par nyhetsbrev som ikke kommer fram, og mail fra en annen Hotmail-adresse. All annen mail ser ut til å komme frem som det skal, også fra div andre Hotmail-adresser. Jeg har ikke gjort noen forandringer med instillinger eller dataen min generelt. Hva kan være galt? Jeg bruker XP SP2 og nyeste IE.. Noen som har hatt lignende problemer? Er det virus, overvåking eller hva er det? Håper virkelig noen kan hjelpe, jeg har liten lyst til å skifte adresse etter så mange år. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Har du sjekket at det ikke havner i hotmails junk-mail ved en feil? Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Edit: Hadde tydeligvis ikke sjekket nøye nok. Etter en nøyere gjennomgang fant jeg rundt ti adresser som ikke skulle vært der, hvordan de har havnet der er for meg et mysterium. Litt flaut å ha spurt om hjelp når løsningen var så enkel men takk allikevel Endret 30. april 2008 av Konstantin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå