SimDaDim Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Syntes du har startet litt i gal ende jeg da. "Jeg skal bruke 15.000 på PC". Det er egentlig rimelig mye. Heller bedre å kanskje først se hvilke deler man vil ha, så se hvor mye det kommer på Er redd du betaler for mer en du får når du kjøper en såppas dyr PC. Detter fort i pris, og yter ikke merkbart mer en de litt mer rimligere variantene. Men klart, har man 15.000 å søle bort så... Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Syntes du har startet litt i gal ende jeg da. "Jeg skal bruke 15.000 på PC". Det er egentlig rimelig mye. Heller bedre å kanskje først se hvilke deler man vil ha, så se hvor mye det kommer på Er redd du betaler for mer en du får når du kjøper en såppas dyr PC. Detter fort i pris, og yter ikke merkbart mer en de litt mer rimligere variantene. Men klart, har man 15.000 å søle bort så... Personlig mener jeg at man får en mer enn bra nok Gamer-pc for maks 10tusen. Alt over den summen mener jeg er bortkasta bruk av penger . Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ikke sant. Bedre å heller spare litt, og bruke det på oppgraderinger etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå