andyandy97 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) HEI! Eg har et spørsmål: er det lov å bytte bare koden på et kort, eller MÅ man sende kortet i posten? man kan vel avtale for eksempel: "Du får koden til et gullkort, og eg får koder til 2 vanlige"?? eg er ny, og vil samle opp så mange kort som mulig... Men trenger ikke alle på kort spillet... så kansje eg kan bytte bare kodene, og ikke kortene?? Endret 30. april 2008 av andyandy97 Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Skal ikke si noe sikkert, men jeg er ganske sikker på at det er kun kodene som byttes. Lenke til kommentar
andyandy97 Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Eg er ny, så kan du være så snill å hjelpe meg i gang? kansje si hva eg burde kalle den? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hva med? Kan man kun bytte koden, eller sender man kortene til hverandre i posten? Lenke til kommentar
andyandy97 Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 smart...hehe. Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 HEI! Eg har et spørsmål: er det lov å bytte bare koden på et kort, eller MÅ man sende kortet i posten?man kan vel avtale for eksempel: "Du får koden til et gullkort, og eg får koder til 2 vanlige"?? eg er ny, og vil samle opp så mange kort som mulig... Men trenger ikke alle på kort spillet... så kansje eg kan bytte bare kodene, og ikke kortene?? Les denne så får du svaret Lenke til kommentar
96tark Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Skal ikke si noe sikkert, men jeg er ganske sikker på at det er kun kodene som byttes. Du skal helst bytte kort i POSTEN. Det er også lurt og gi hverandre koden før man bytter. Endret 30. april 2008 av 96tark Lenke til kommentar
Lars Olav Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Skal ikke si noe sikkert, men jeg er ganske sikker på at det er kun kodene som byttes. Du skal helst bytte kort i POSTEN. Det er også lurt og gi hverandre koden før man bytter. Det var et bra svar Grunnen til at det er lurt og bytte kort i posten er fordi man mange ganger må vise fram kortene man har hvis man vinner. Har man bare byttet koden kan jo den andre ha kastet kortet og da får du ikke premie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg