Gå til innhold

Nysgjerrig på Luftforsvarets Flygeskole?


Anbefalte innlegg

Når eg skreiv at ein flyr "åleine", med "", så meinte eg at ein kan rekne kun med seg selv. Instruktør er der for å vise og sjekke progresjon. Men ein får ikkje hjelp av medelever. Om du skjønner kva eg meiner?:)

 

Eg er litt skeptisk til denne praksisen for å vere heilt ærlig. For det første, så veit instruktørane mye bedre, korleis ting skal gjerast og kva ein elev må forbedre seg på. Alle har jo sin måte å "fly på". Der ein triks fungerer for ein person, vil ikkje fungere for den andre.

Når elever får 50-100 timer, då har dei erfaring til å kunne dele erfaring, men eg tviler sterkt på at dei har nokk kunskapp med 10-15 timer.

For det andre, noe ein lærer på instruktør kurset, ein skal alltid fortelle den RETTE måten å gjere ting på. Om ein begynner å fortelle korleis ting skal IKKJE gjerast, så er det lett for eleven å gjere den feilen.

Mange flyskuler i USA forbyr elever å fly som pasasjerer, nettopp fordi det er lett å lære andre sine feil.

 

Ikkje misforstå meg, det er viktig å lære av andre sine erfaringer og det er ein av dei beste måter å lære på. Men eg personleg syns at det passer svart dårleg til uttaksflyging, der elevene greier ikkje bødemme situasjonen objektivt og dermed formidle dei rette ting til medelever.

Men det er jo min meining. Eg har ikkje vert der inne, så den er veldig subjektiv:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når eg skreiv at ein flyr "åleine", med "", så meinte eg at ein kan rekne kun med seg selv. Instruktør er der for å vise og sjekke progresjon. Men ein får ikkje hjelp av medelever. Om du skjønner kva eg meiner? :)

 

Eg er litt skeptisk til denne praksisen for å vere heilt ærlig. For det første, så veit instruktørane mye bedre, korleis ting skal gjerast og kva ein elev må forbedre seg på. Alle har jo sin måte å "fly på". Der ein triks fungerer for ein person, vil ikkje fungere for den andre.

Når elever får 50-100 timer, då har dei erfaring til å kunne dele erfaring, men eg tviler sterkt på at dei har nokk kunskapp med 10-15 timer.

For det andre, noe ein lærer på instruktør kurset, ein skal alltid fortelle den RETTE måten å gjere ting på. Om ein begynner å fortelle korleis ting skal IKKJE gjerast, så er det lett for eleven å gjere den feilen.

Mange flyskuler i USA forbyr elever å fly som pasasjerer, nettopp fordi det er lett å lære andre sine feil.

 

Ikkje misforstå meg, det er viktig å lære av andre sine erfaringer og det er ein av dei beste måter å lære på. Men eg personleg syns at det passer svart dårleg til uttaksflyging, der elevene greier ikkje bødemme situasjonen objektivt og dermed formidle dei rette ting til medelever.

Men det er jo min meining. Eg har ikkje vert der inne, så den er veldig subjektiv:)

Det hadde ikkje eg heller for et år siden. Fant fort ut at sammarbeid og deling av kunnskap er en av mange nøkkler for å komme igjennom. La meg ta et eksempel: dersom en elev taxer over en strek som man ikkje skal taxe over, men eleven viste ikke dette før instruktøren sa fra, må dette meddeles med andre elever. Siden h*n ikkje viste det, er det sikkert noen andre som ikkje har fått det med seg heller.
Lenke til kommentar

Når eg skreiv at ein flyr "åleine", med "", så meinte eg at ein kan rekne kun med seg selv. Instruktør er der for å vise og sjekke progresjon. Men ein får ikkje hjelp av medelever. Om du skjønner kva eg meiner? :)

 

Eg er litt skeptisk til denne praksisen for å vere heilt ærlig. For det første, så veit instruktørane mye bedre, korleis ting skal gjerast og kva ein elev må forbedre seg på. Alle har jo sin måte å "fly på". Der ein triks fungerer for ein person, vil ikkje fungere for den andre.

Når elever får 50-100 timer, då har dei erfaring til å kunne dele erfaring, men eg tviler sterkt på at dei har nokk kunskapp med 10-15 timer.

For det andre, noe ein lærer på instruktør kurset, ein skal alltid fortelle den RETTE måten å gjere ting på. Om ein begynner å fortelle korleis ting skal IKKJE gjerast, så er det lett for eleven å gjere den feilen.

Mange flyskuler i USA forbyr elever å fly som pasasjerer, nettopp fordi det er lett å lære andre sine feil.

 

Ikkje misforstå meg, det er viktig å lære av andre sine erfaringer og det er ein av dei beste måter å lære på. Men eg personleg syns at det passer svart dårleg til uttaksflyging, der elevene greier ikkje bødemme situasjonen objektivt og dermed formidle dei rette ting til medelever.

Men det er jo min meining. Eg har ikkje vert der inne, så den er veldig subjektiv:)

Det hadde ikkje eg heller for et år siden. Fant fort ut at sammarbeid og deling av kunnskap er en av mange nøkkler for å komme igjennom. La meg ta et eksempel: dersom en elev taxer over en strek som man ikkje skal taxe over, men eleven viste ikke dette før instruktøren sa fra, må dette meddeles med andre elever. Siden h*n ikkje viste det, er det sikkert noen andre som ikkje har fått det med seg heller.

Joda, så klart ein deler slike erfaringer. Men det er jo egentleg meir det teoretiske delen igjenn, at ein skal ikkje krysse hold short line utan klarering eller f.eks krysse runway utan tillatelse frå tårnet.

Eg tenke på litt meir praktiske, som tips til stall-recovery eller steep-turns

Lenke til kommentar

Når eg skreiv at ein flyr "åleine", med "", så meinte eg at ein kan rekne kun med seg selv. Instruktør er der for å vise og sjekke progresjon. Men ein får ikkje hjelp av medelever. Om du skjønner kva eg meiner? :)

 

Eg er litt skeptisk til denne praksisen for å vere heilt ærlig. For det første, så veit instruktørane mye bedre, korleis ting skal gjerast og kva ein elev må forbedre seg på. Alle har jo sin måte å "fly på". Der ein triks fungerer for ein person, vil ikkje fungere for den andre.

Når elever får 50-100 timer, då har dei erfaring til å kunne dele erfaring, men eg tviler sterkt på at dei har nokk kunskapp med 10-15 timer.

For det andre, noe ein lærer på instruktør kurset, ein skal alltid fortelle den RETTE måten å gjere ting på. Om ein begynner å fortelle korleis ting skal IKKJE gjerast, så er det lett for eleven å gjere den feilen.

Mange flyskuler i USA forbyr elever å fly som pasasjerer, nettopp fordi det er lett å lære andre sine feil.

 

Ikkje misforstå meg, det er viktig å lære av andre sine erfaringer og det er ein av dei beste måter å lære på. Men eg personleg syns at det passer svart dårleg til uttaksflyging, der elevene greier ikkje bødemme situasjonen objektivt og dermed formidle dei rette ting til medelever.

Men det er jo min meining. Eg har ikkje vert der inne, så den er veldig subjektiv:)

Det hadde ikkje eg heller for et år siden. Fant fort ut at sammarbeid og deling av kunnskap er en av mange nøkkler for å komme igjennom. La meg ta et eksempel: dersom en elev taxer over en strek som man ikkje skal taxe over, men eleven viste ikke dette før instruktøren sa fra, må dette meddeles med andre elever. Siden h*n ikkje viste det, er det sikkert noen andre som ikkje har fått det med seg heller.

Joda, så klart ein deler slike erfaringer. Men det er jo egentleg meir det teoretiske delen igjenn, at ein skal ikkje krysse hold short line utan klarering eller f.eks krysse runway utan tillatelse frå tårnet.

Eg tenke på litt meir praktiske, som tips til stall-recovery eller steep-turns

jaja, du får jo se sjøl då. Eg va jaffal jevla takknemlige når folk i klassen viste meg kor eg sko ha horistonten i ein steep-turn og kor langt ner eg sko ta stikkå på stall-recovery, men du får se kor langt du komme uten å dela erfaringer...
Lenke til kommentar

-

Det er jo nesten slik at spm burde settes ved din instruktør. Om du må spørre medelever om slike ting, då er det noe som er ganske galt.

Kor langt du kom btw? Kas flytype du fekk?

drive på ennå, ein måned igjen. Satse på helikopter
Lenke til kommentar

-

Det er jo nesten slik at spm burde settes ved din instruktør. Om du må spørre medelever om slike ting, då er det noe som er ganske galt.

Kor langt du kom btw? Kas flytype du fekk?

drive på ennå, ein måned igjen. Satse på helikopter

Får ønske deg lykke til! Stå på, håper du greier det!

Hold oss oppdatert korleis det går;)

Lenke til kommentar

-

Det er jo nesten slik at spm burde settes ved din instruktør. Om du må spørre medelever om slike ting, då er det noe som er ganske galt.

Kor langt du kom btw? Kas flytype du fekk?

drive på ennå, ein måned igjen. Satse på helikopter

Får ønske deg lykke til! Stå på, håper du greier det!

Hold oss oppdatert korleis det går;)

no prob ;) noen av dere som har kommet gjennom mai opptaket på rygge?
Lenke til kommentar

Får beste elev også velge flytype selv?

yupp

 

Dette stemmer ikke helt. Det er ingen av elevene som får velge flytype selv, men mann har ett fordel ved å bli beste elev da tildelingen baserer seg på prestasjoner fra blant annet perioden på Bardufoss. Ellers så vil jeg ønske alle her lykke til med opptaket, gi gass!

Lenke til kommentar

Får beste elev også velge flytype selv?

yupp

 

Dette stemmer ikke helt. Det er ingen av elevene som får velge flytype selv, men mann har ett fordel ved å bli beste elev da tildelingen baserer seg på prestasjoner fra blant annet perioden på Bardufoss. Ellers så vil jeg ønske alle her lykke til med opptaket, gi gass!

 

Du er vel ikke tilfeldigvis han Argiri fra forsvarets filmer om flygerutdanningen? :D

Lenke til kommentar

Får beste elev også velge flytype selv?

yupp

 

Dette stemmer ikke helt. Det er ingen av elevene som får velge flytype selv, men mann har ett fordel ved å bli beste elev da tildelingen baserer seg på prestasjoner fra blant annet perioden på Bardufoss. Ellers så vil jeg ønske alle her lykke til med opptaket, gi gass!

 

Du er vel ikke tilfeldigvis han Argiri fra forsvarets filmer om flygerutdanningen? :D

 

Jo :)

Lenke til kommentar

Får beste elev også velge flytype selv?

yupp

 

Dette stemmer ikke helt. Det er ingen av elevene som får velge flytype selv, men mann har ett fordel ved å bli beste elev da tildelingen baserer seg på prestasjoner fra blant annet perioden på Bardufoss. Ellers så vil jeg ønske alle her lykke til med opptaket, gi gass!

 

Du er vel ikke tilfeldigvis han Argiri fra forsvarets filmer om flygerutdanningen? :D

 

Jo :)

 

Lekent :D Kom du hele veien igjennom? Hvilken flytype endte du på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...