Lonestarr Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Fikk mail fra LSES i dag, så nvm. hva du fikk svar på? Hvor karakterutskriften min fra 1. termin, tredjeklasse skulle sendes. Hadde glemt faxnr. til LSES. Lenke til kommentar
phoenix90 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 nå er det vel ikke lenge til vi får igjen svar om vi kommer videre til fase 2:) Lenke til kommentar
thestuntpilot Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 nå er det vel ikke lenge til vi får igjen svar om vi kommer videre til fase 2:) Tja, var det ikke snakk om slutten av mars/begynnelsen av april? Det er lenge å vente når man er spent! Lenke til kommentar
phoenix90 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 nå er det vel ikke lenge til vi får igjen svar om vi kommer videre til fase 2:) Tja, var det ikke snakk om slutten av mars/begynnelsen av april? Det er lenge å vente når man er spent! vi skulle kanskje få svarene i begynnelsen av mars var det en som sa:) ja når man er spent så virker det lenge uansett! Lenke til kommentar
Lonestarr Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) nå er det vel ikke lenge til vi får igjen svar om vi kommer videre til fase 2:) Tja, var det ikke snakk om slutten av mars/begynnelsen av april? Det er lenge å vente når man er spent! vi skulle kanskje få svarene i begynnelsen av mars var det en som sa:) ja når man er spent så virker det lenge uansett! Både majoren fra luftforsvaret (som forøvrig også er sjef for seleksjonssenteret) og han andre karen som var på Linderud sa at vi skulle få svar i slutten av mars. Så vi må nok bare smøre oss med tålmodighet Endret 26. februar 2009 av Lonestarr Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Major Ødegaard fra LSES har som regel peiling på det han prater om.. Men syns å huske at jeg fikk mine svar på under en måned :S Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Har sannsynlgivis noe med det høye søker tallet iår å gjøre tenker jeg. 300 flere enn ifjor? Uansett så sa de at det varierte utifra hvordan folk hadde svart på oppgavene og om det var riktig besvart eller ikke. Dette avgjorde hvor langt tid det tok. Jeg fikk beskjed om at det vanligvis var midten av mars til slutten av mars av leder på mitt opptak Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ey, noen som har hørt fra Luftforsvaret angående refundering av transport utgitfter eller har dette allerede kommet? Satt bare og tenkte på det før idag. Lenke til kommentar
phoenix90 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 jeg fikk tilbake for utgiftene sist uke Lenke til kommentar
thestuntpilot Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Woho! Jeg besto opptaksprøvene og skal inn på Rygge Lenke til kommentar
Lonestarr Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Phoenix90 hadde visst rett angående når vi fikk resultat på fase 1 Jeg fikk brev om bestått fase 1 i dag Gratulerer til thestuntpilot også, og evt. alle andre som har kommet videre! Endret 5. mars 2009 av Lonestarr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Grattis gutta! MORRO Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ojoj, sitter på fjellet nå. Regner med at svaret ligger i postkassen, ganske spent Lenke til kommentar
phoenix90 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 gratulere til alle som kom videre jeg skal hente resultatet idag, og er veldig spent på resultatet Lenke til kommentar
thestuntpilot Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Phoenix90 hadde visst rett angående når vi fikk resultat på fase 1 Jeg fikk brev om bestått fase 1 i dag Gratulerer til thestuntpilot også, og evt. alle andre som har kommet videre! I like måte! Dette var herlig Krysser fingrene for dere som er å henter... ! Lenke til kommentar
phoenix90 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 jeg var vell en av dem som ikke var så heldig, :S litt skuffa, noen som vet om det er mulighet å prøve igjen neste år eller var det bare en sjangse? Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Gratulerer alle som kom videre.. phoenix90: Trist å høre.. Hele flygeskolen er bare ett forsøk (noen få unntak blir gjort på seleksjonsflygningen). Så beklager, men ingen vits å søke igjen. Lenke til kommentar
Mattovic Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Gratulerer alle som kom videre! her følger et lite tips til de som skal ned til rygge på fase 2: Sørg for at du har alle klær/uniform (vet ikke hva dere får tildelt, dette har jeg kun hørt) lett tiljengelig fra sengen når dere sover! Endret 6. mars 2009 av Mattovic Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 jeg var vell en av dem som ikke var så heldig, :S litt skuffa,noen som vet om det er mulighet å prøve igjen neste år eller var det bare en sjangse? Dødla kjedelig! husker du hvordan det gikk på fase 1 , hva du ikke klarte så bra ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå