US4 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Dere som er på fase 1, alle dere søker om å bli pilot sant? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hva annet er det å søke? Navigatør? Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hva annet er det å søke? Navigatør? Hvis man ryker ut fra flygeskolen i tidene rundt solo, kan man bli tilbudt plass som navigatør.. Trur det bare er her de henter folk fra Lenke til kommentar
Mattovic Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Stemmer, de som faller fra på uttaksflyging blir ofte tilbudt navigatørutdanning Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ingen som kan skrive litt mer ufyllende om FASE 1? Flyteoppgaven hva innebærer det? Matte tror jeg at jeg skal klare håper jeg, har R2 ( ca tilsvarende 3MX) iår. Men flyhistorien er litt mer utfordrene for meg. Har lest endel nå, og skal lese litt mer generelt fram til torsdag. Var det mye spørsmål om flytyper, aerodynamikk og sånt? Tekniske funksjoner og sånt i flyet? Lenke til kommentar
phoenix90 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ingen som kan skrive litt mer ufyllende om FASE 1? Flyteoppgaven hva innebærer det? Matte tror jeg at jeg skal klare håper jeg, har R2 ( ca tilsvarende 3MX) iår. Men flyhistorien er litt mer utfordrene for meg. Har lest endel nå, og skal lese litt mer generelt fram til torsdag. Var det mye spørsmål om flytyper, aerodynamikk og sånt? Tekniske funksjoner og sånt i flyet? det er ikke noe poeng i at vi som alt har vært på fase en skal fortelle hva vi gikk gjennom. det blir urettferdig ovenfor vi som alt har gjennomført fase en flyhistorien er ganske generell, ganske stort tema. lykke til:) Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hva er det eksaktlig du bumper? Lenke til kommentar
zhoe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 synes vel det ble litt stille sikkert Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 En god kamerat av meg skal på noe opptak/test/etellerannet nå til søndag Blir han grilla? Heheh Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 synes vel det ble litt stille sikkert Det at det er stille, er ikke god nok grunn til å bumpe. Lenke til kommentar
phoenix90 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) noen som vet hva gjennomsnitt en må få på fase 1 for å komme videre til fase 2, og hvor mange prosent som kommer videre? Endret 12. februar 2009 av phoenix90 Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Var på fase 1 idag, veldig mye tester. hadde ikke trodd det var så mye, men jeg tror det gikk veldig bra.. Matten var heavy når en bare har hodet til å regne på. Phoenix90 , han som hadde det hos oss fortalte at det var ca 60% som kom videre og forklarte hele greia på FASE 2. sykt å jeg gleder meg. han fortalte også at det var bare minstekravet som var viktig på de fysiske testene. men jeg får trene allikevel. har jo godt av det liksom! Nå sitter jeg her i stavanger og spiser mens jeg venter på toget som kommer halv 8 til kristiansand igjen. Har vært en ganske så lang dag ja! Lenke til kommentar
phoenix90 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Var på fase 1 idag, veldig mye tester. hadde ikke trodd det var så mye, men jeg tror det gikk veldig bra.. Matten var heavy når en bare har hodet til å regne på. Phoenix90 , han som hadde det hos oss fortalte at det var ca 60% som kom videre og forklarte hele greia på FASE 2. sykt å jeg gleder meg. han fortalte også at det var bare minstekravet som var viktig på de fysiske testene. men jeg får trene allikevel. har jo godt av det liksom! Nå sitter jeg her i stavanger og spiser mens jeg venter på toget som kommer halv 8 til kristiansand igjen. Har vært en ganske så lang dag ja! jeg følte også at det gikk bra i trondheim, men tørr ikke stole helt på magefølelsen enda, håper vi kommer oss til rygge, fase 2 høres tøft ut:D Endret 12. februar 2009 av phoenix90 Lenke til kommentar
thestuntpilot Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jupp, da var fase 1 gjennomført! Vet ikke helt hvordan magefølelsen er... følte jeg hadde taket på de fleste prøvene, men en av dem var virkelig heavy! Så var det bare å vente en måned på svar.. Lenke til kommentar
rKn Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Når begynner Fase 2 og hvor lenge varer det, er det slik som Befalsskole uttaket som varer i tre uker? Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) FAse 2 er enten i mai eller juni avhengig hva du kan få til selv, (skole og eksamen) Fase pleier jo å vare 5-6 dager? Men ryker du ut på det fysiske f.eks så blir du sendt hjem første dag. The stunt pilot, vi var på samme sted. Jess! hva var det du slet med? Endret 13. februar 2009 av Phinex Lenke til kommentar
thestuntpilot Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 FAse 2 er enten i mai eller juni avhengig hva du kan få til selv, (skole og eksamen) Fase pleier jo å vare 5-6 dager? Men ryker du ut på det fysiske f.eks så blir du sendt hjem første dag. The stunt pilot, vi var på samme sted. Jess! hva var det du slet med? Tja... vil ikke røpe noe for de som ikke har hatt den ennå, men det var den eneste prøven som bare var 1 side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå