Lonestarr Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hvor har dere hørt at det er 900 søkere? Forsvarets Forum Ok. Blir ganske mange om beinet i år da Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Vel, skolen har ikke hatt alle plassene fylt opp på mange, mange år, så det er da ikke noe å bekymre seg for. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hvor har dere hørt at det er 900 søkere? OT: Blir flyshow på Rygge igjen i år forresten. Dere visste det kanskje fra før av, men jeg tenkte det var greit å si ifra uansett Håper det blir like bra som i fjor! Var det flyshow på Rygge i fjor også? Trodde det kun var ett sted i landet årlig. Lenke til kommentar
phoenix90 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 jeg er blitt satt opp til opptak i oslo, men vil til trondheim, så er det noen som vet hvor i trondheim det skal være? Lenke til kommentar
zhoe Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 det er på nova kino/konferansesenter Samme inngang og trapper som kinoene, oppe i 3. etg tror jeg.... Skal dit jeg også Lenke til kommentar
phoenix90 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 det er på nova kino/konferansesenter Samme inngang og trapper som kinoene, oppe i 3. etg tror jeg.... Skal dit jeg også ok, hva er adressen? er ikke så kjent i trondheim Lenke til kommentar
Lonestarr Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Hvor har dere hørt at det er 900 søkere? OT: Blir flyshow på Rygge igjen i år forresten. Dere visste det kanskje fra før av, men jeg tenkte det var greit å si ifra uansett Håper det blir like bra som i fjor! Var det flyshow på Rygge i fjor også? Trodde det kun var ett sted i landet årlig. Var ikke i fjor nei. Er bare jeg som surrer Endret 30. januar 2009 av Lonestarr Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Du glemmer at det er 2009, men likevel er det flyshow i år? Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Lykke til folkens! Selv er jeg frista til å søke om ett år eller to. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ja, dere må ha lykke til. Lenke til kommentar
zhoe Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 det er på nova kino/konferansesenter Samme inngang og trapper som kinoene, oppe i 3. etg tror jeg.... Skal dit jeg også ok, hva er adressen? er ikke så kjent i trondheim http://www.nova-trondheim.no/ Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Satt bare på den flyver testen som ble nevnt tidligere her i tråden. Jeg fant en som er litt lettere, sjekk Jeg klarer 104 sek. ;p Flere enn meg som har begynt å trene fysisk til fase 2? Følger treningsprogrammet til mil. Jeg er så motivert nå at treningen ikke er kjedelig lengre, jobber veldig målretta, sikkert det som gjør det. Endret 30. januar 2009 av Phinex Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Det er ikke kjedelig når du har noe å jobbe mot, det har i vertfall jeg også erfart. Et mål er viktig å ha. Har ikke begynt treningen enda, men trener fire ganger i uken ellers. Endret 30. januar 2009 av LockBreaker Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 jeg er blitt satt opp til opptak i oslo, men vil til trondheim, så er det noen som vet hvor i trondheim det skal være? Sikker på at det bare er å møte opp i trondheim, når du er innkalt til Oslo? Lenke til kommentar
Lonestarr Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Du glemmer at det er 2009, men likevel er det flyshow i år? Regnet med at de fleste forstod hva jeg mente selv om det var litt rot angående når forrige Rygge-airshow var, men nå har jeg endret orginalposten slik at du også kan få det med deg Poenget er at det er flyshow på Rygge i år, altså i august 2009. Tenkte at dette var greit å informere om i en flyrelatert tråd. Men nå er det nok OT, da dette egentlig ikke har noe med luftforsvarets flygerutdanning å gjøre. Jeg ville bare rette opp evt. missforståelser. jeg er blitt satt opp til opptak i oslo, men vil til trondheim, så er det noen som vet hvor i trondheim det skal være? Sikker på at det bare er å møte opp i trondheim, når du er innkalt til Oslo? Man må kontakte LSES på forhånd for å endre oppmøtested. Endret 30. januar 2009 av Lonestarr Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Var bare ment for å erte litt. Må da blande litt sær humor inn i denne tråden også. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Satt bare på den flyver testen som ble nevnt tidligere her i tråden. Jeg fant en som er litt lettere, sjekk Jeg klarer 104 sek. ;p Denne var litt mer morsom enn den forrige testen. Klarte 146 sekunder. Lenke til kommentar
US4 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det er flyshow på Rygge og det er 100 års jubileum Lenke til kommentar
phoenix90 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Du glemmer at det er 2009, men likevel er det flyshow i år? Regnet med at de fleste forstod hva jeg mente selv om det var litt rot angående når forrige Rygge-airshow var, men nå har jeg endret orginalposten slik at du også kan få det med deg Poenget er at det er flyshow på Rygge i år, altså i august 2009. Tenkte at dette var greit å informere om i en flyrelatert tråd. Men nå er det nok OT, da dette egentlig ikke har noe med luftforsvarets flygerutdanning å gjøre. Jeg ville bare rette opp evt. missforståelser. jeg er blitt satt opp til opptak i oslo, men vil til trondheim, så er det noen som vet hvor i trondheim det skal være? Sikker på at det bare er å møte opp i trondheim, når du er innkalt til Oslo? Man må kontakte LSES på forhånd for å endre oppmøtested. jeg sende epost og fikk ordnaom oppmøte sted, jeg var nødt å gi en gyldig grunn og reiseutgiftene kunne ikke bli dyrere enn å dra til oslo. Lenke til kommentar
phoenix90 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) gleder meg mye til fase en i trondheim, men hva mener de med å teste oss i teknisk innsikt ? er det noe vi kan forberede oss på? vil ønske alle andre også lykke til Endret 31. januar 2009 av phoenix90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå