Bordplate Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Les posten over C= Hva er det jeg skal se? Lenke til kommentar
MajElg Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Hva er det jeg skal se? "Hei, du skal ettersende 1.termin når denne foreligger. En eventuell innkalling til fase 1 prøver blir ikke gjort på bakgrunn av innsendte vg 3/1.termin. Det er viktig at dette er innsendt før en eventuell innkalling til fase 2 som vil skje senere hvis bestått fase 1 prøver." Endret 5. januar 2013 av MajElg Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Ja...visste jeg ikke det? Lenke til kommentar
MajElg Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Ja...visste jeg ikke det? Fase 2 er ikke før i Mai/Juni, så du har god tid etter 20 januar på å sende inn karakter Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Da har jeg fått innkalling til Del 1 på Linderud! Lenke til kommentar
MajElg Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Da har jeg fått innkalling til Del 1 på Linderud! Jeg og! 16. Feb Lenke til kommentar
lfm Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg og! 16. Feb Jeg og 1. Februar i Trondheim! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 1. februar her og Var innkalt i Bergen ved en feiltagelse, men fikk fikset det i dag. Lykke til alle sammen. Lenke til kommentar
kolmetic Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 16. februar - Linderud! Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Gleder meg veldig selv om det potensielt kan være første drømmeknusestasjon på reisen mot helikopteryrket. Får bare prøve å ta det med ro frem mot opptaket og gjøre sitt beste Er vel noe sånn som 50% som går videre fra del 1? Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Gleder meg veldig selv om det potensielt kan være første drømmeknusestasjon på reisen mot helikopteryrket. Får bare prøve å ta det med ro frem mot opptaket og gjøre sitt beste Er vel noe sånn som 50% som går videre fra del 1? Tror det kommer an på søkerantallet, normalt blir rundt 300 kalt inn til fase II. Lenke til kommentar
briddern Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 fase II som er viktigst, i fase I ønsker de bare å vaske ut de aller verste Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Ja, det er det inntrykket jeg også sitter med. Noen som kan sende meg emailadressen man skulle bruke for å bekrefte oppmøte? Har ikke brevet foran meg akkurat nå. Endret 18. januar 2013 av Bordplate Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg fullførte førstegangstjenesten for snart 2 år siden. Jeg har søkt og skal på opptak om noen dager. Hvis jeg kommer gjennom fase 1 og fase 2, og begynner på befalskole, hva slags "lønn" før jeg under befalskolen? Lenke til kommentar
koots Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Mener å ha lest at det er rundt 7k måneden Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Er vel lønnstrinnet for sersjant som er vanlig så fort man blir det. Lenke til kommentar
Mann190 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 "Godgjørelse for pilotutdannelse De første 12 månedene: 217,40 kroner per dag. Resten av utdanningsperioden og karrieren er lønnen avhengig av de gjeldende satsene på grad og ansiennitet." Kilde: http://forsvaret.no/utdanning-karriere/lederutdanning/om-lederutdanning/Sider/Fordeler%20i%20utdanningen.aspx Lenke til kommentar
lfm Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Hvem bryr seg vel om lønnen når man har verdens kuleste jobb? Var på del 1 i dag i Trondheim. Var vel 50-60 stykker som møtte tenker jeg, og testene var interessante. Egentlig ikke noe man kan forberede seg på i mine øyne, med mindre du sliter med basic matematikk. Kan vel si at jeg ble veldig sliten mentalt mot slutten (og den siste testen gikk vel heller dårlig), så det gjelder nok å stille uthvilt! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Samme her, følte alle testene gikk veldig bra og forventer å bli innkalt. Siste er unntak, da jeg ikke kunne all flyhistorie, men fortsatt greit. Lenke til kommentar
briddern Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hva slags flyhistorie snakker vi om? Har testen i morgen. Hvordan er det matematiske? Veldig basic og overkommelig? Eller snakker vi vanskelige tekstoppgaver? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå