Bordplate Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Nei, 1 termin på vgs er ferdig 4 januar. Regner med de vil ha det så fort det er det. Ring å spørr! Jeg er også nysgjerrig! Lenke til kommentar
briddern Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg sendte først karakterutskrift fra 2. klasse og fortalte dem at karakterkortet fra 1. termin 3. klasse ettersendes så snart det foreligger. Lenke til kommentar
Mann190 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hvor sendes egentlig karakterutskriften fra 1. termin 3. klasse? Hvordan adresseres konvolutten? 0o Lenke til kommentar
kolmetic Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Når er fase 2 av opptakene til flygerutdanningen? Lest at det er i slutten av juni, men trenger å vite dato. Trenger svar så fort som mulig! Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Når er fase 2 av opptakene til flygerutdanningen? Lest at det er i slutten av juni, men trenger å vite dato. Trenger svar så fort som mulig! Har du prøvd å ringe 03003? Jeg husker ikke eksakt dato, men jeg mener det var rundt 5. mai hvis du skal på mai opptaket, eller rundt 15. juni hvis du skal på juni-opptaket. Alle som går siste året på VGS anbefales å dra på juni-opptaket. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Må ringe å høre hva slags karakterer de egentlig spør etter i søknaden. Meningsløst å be om VG2 karakterer når det bare er et lite knipe fag som var avsluttende da. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Yes! Da har jeg endelig søkt! Aner ikke hvordan det vil gå på sesjon for har ikke vært der enda, men så lenge det går OK er det vel fritt frem for LFSK! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Da har jeg og søkt på flygerutdanning, så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Må mase på VPV om at de snart sender meg del 2-inkalling. Er vel en fordel å ha vært på sesjon før man skal inn, gjerne før søknadsfristen går ut også. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Jeg fullførte min førstegangstjeneste i 2011, så regner med at de har det meste de trenger fra meg. Har fått egenerklæringsskjemaet i posten, som jeg skal sende tilbake i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Mann190 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 http://forsvaret.no/aktuelt/publisert/Sider/Fly-har-alltid-fascinert-meg.aspx Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Det var en artig artikkel. Fint at man kunne lese hele "Innsats" på forsvaret sine sider. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Har fått bekreftelse på at jeg har søkt LFS. Ringte VPV og hørte om jeg ikke snart skulle inn på sesjon. "Jo, siden jeg nå hadde søkt LFS ville jeg bli prioritert først i rekkene". Håper jeg får innkalling snarest! Lenke til kommentar
MajElg Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Det ordner seg nok, jeg var inne nå 25. Oktober ^^ Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Dere har sikkert fått med dere at det skal være et nettmøte med pilotene på onsdag, men poster det likevel: https://www.facebook.com/events/302072949898855/ Lenke til kommentar
kolmetic Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Har nå vært på sesjon del 2. Det gikk egentlig bra, med unntak av hørselstesten der jeg misset en frekvens. Disse lydene er jo så svake at man nesten må holde pusten for å høre de, og bare pga av denne ene missen fikk jeg altså 6 av 9 på hørsel. Vil denne ene testen da være avgjørende for om jeg i det hele tatt får prøvd meg på utdanningen til å blir jagerflypilot? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Kanskje vi møttes i dag? Lenke til kommentar
kolmetic Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 var på hamar da? var du der? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Nei, var i Oslo. Fikk i allefall 9 på helse, 8 på fysikk og 7 på evnetest. Ingen knuste drømmer så langt Lenke til kommentar
kolmetic Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Oki, fikk 7 på evnetesten selv. På fysikken vet jeg ikke hva kravene var, men løp 13 på mølla, 188 i brystpress og 407 i benpress. Fikk 9 i på alle helsegreiene, med unntak av den hørselstesten. Tror jeg skal stikke til legen min å ta den på nytt ellno. En fattig hørselstest skal ikke få ødelegge det her ass! Jeg hører helt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå