deleted Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Skulle ønske jeg fikk en debrief på DMT da den forteller mye om en persons psykiske tilstand. Har lest MYE om hva dette innebærer og hva de er ute etter i denne testen. Er dette noe du angrer på at du gjorde? At jeg forleste meg om testen i etterkant? Både óg, er jo litt interessant. Utifra de kildene jeg har sett på står det utfyllende om hva testen skal avsløre og hva dette beskriver om forsvarsmekanismene til kandidaten. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Men likevel var det denne du strøk på. Jeg mener ikke å være frekk for jeg skjønner at du er lei deg. Kanskje det er de omvendte svarene Forsvaret ønsker og ikke de "trygge, rasjonelle og logiske" som de fleste ville valgt for å fremstå som trygge og sinnsfriske? Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Slik jeg forstod det, var det ikke noe fordel å vite noe om testen på forhånd. Heller motsatt, slik jeg har hørt både fra deg og andre på prøvene. Lenke til kommentar
Rotten92 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Noen flere her inne som gikk videre? Lenke til kommentar
deleted Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Men likevel var det denne du strøk på. Jeg mener ikke å være frekk for jeg skjønner at du er lei deg. Kanskje det er de omvendte svarene Forsvaret ønsker og ikke de "trygge, rasjonelle og logiske" som de fleste ville valgt for å fremstå som trygge og sinnsfriske? Er ikke oppriktig lei meg, men skuffet og frustrert over at jeg røk på en test jeg i utgangspunktet ikke hadde noe forståelse for (sammenlignet med datatester som bla. tester simcap, stress og romforståelse). Når det angår testens hensikt mener jeg (ift. det jeg har lest) at det er åpenbart hva forsvaret ser etter. Vent til opptaket så vet du hva jeg mener;) Har flere kilder hvis jeg ikke er overbevisende nok. Jeg burde nå egentlig la det ligge for å ikke vekke for mye nysgjerrighet rundt testen. Endret 30. juni 2012 av Deleted Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Noen flere her inne som gikk videre? Gikk du videre? Grattis Burde ikke du vært på feltuka nå da? Lenke til kommentar
stianjoh Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 hei, jeg er en 15 år gammel gutt, og drømmen er å blir pilot. lurer på 2 ting: 1.burde jeg gå 1vgs:elektro 2vgs: flyfag 3vgs: generell studie kompetanse, eller bare studiespesialisering 2. kan man bli pilot med prikker på førerkortet? setter stooor pris på svar Lenke til kommentar
koots Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Du kan vel egentlig gå hva du vil, så lenge du ender opp med generell studiekompetanse om jeg husker riktig. Burde ikke være noe i veien med prikker på førerkortet, men det er kjekt å ikke ha uansett. Lenke til kommentar
stianjoh Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 ok takker for svar håper det er riktig Lenke til kommentar
kolmetic Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg har tenkt til å bli jagerflypilot, men er 185 cm høy. Vil det være et problem? Lenke til kommentar
Mann190 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg har tenkt til å bli jagerflypilot, men er 185 cm høy. Vil det være et problem? Grensa er på 193 cm. Men det viktigste er lårlengde og rygglengde, da du skal passe inn i cockpiten =] Lenke til kommentar
Asplii Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Lurer egentlig litt på det med synet: For det kreves jo perfekt syn, men hva er egentlig perfekt syn? Er det bare optikere som kan sjekke, eller er det sånn at hvis man har ett helt klart og fint syn så har man ett perfekt ett? Har aldri sjekket synet mitt, så vet ikke helt. Lenke til kommentar
Mann190 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Er det noen som skal på Befalskolen nå til August, evt. noen som skal rett til utaksflyvning over Jul? Rimelig dødt her... Håper da ikke alle røk på Fase 2? Lenke til kommentar
Rotten92 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Jo.. Men har fått en kraftig forkjølelse. Er likevel svært motivert Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Noen som skal på uttaksflyging nå i høst? Når begynner skolen? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Lurer egentlig litt på det med synet: For det kreves jo perfekt syn, men hva er egentlig perfekt syn? Er det bare optikere som kan sjekke, eller er det sånn at hvis man har ett helt klart og fint syn så har man ett perfekt ett? Har aldri sjekket synet mitt, så vet ikke helt. De godtar en type laser, så hvis synet ikke er 100% kan det rettes opp. Så det er ikke noe problem.. Lenke til kommentar
kolmetic Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Når kan man søke om å komme inn i luftforsvaret 2013? Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Noen som skal på uttaksflyging nå i høst? Når begynner skolen? Vet at de begynte for et par uker siden. F2-11 på sin side er i gang med KS. Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 F2-11 og F1-12 hvis du skal være korrekt. Når jeg skriver dette drar straks de siste fra F1-11 over til USA. Lenke til kommentar
Mann190 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 F2-11 og F1-12 hvis du skal være korrekt. Når jeg skriver dette drar straks de siste fra F1-11 over til USA. Går du i noen av dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå