deleted Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Jeg føler en indirekte antydning til at det var deg? Edit: Jeg hadde den ære av å være den første til å poste på side 100. Takk, takk Endret 22. mai 2012 av Deleted Lenke til kommentar
koots Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Korleis var dei på fysiske prøver? Var det veldig strenge ang teknikk (at arma skal vare heilt strake osv). Er det btw lov å ha "knekk" i knær og holde bein i kryss når ein tar pull-ups? Lov å ha knekk i knær og krysse bein om jeg husker riktig. Hvor strenge de var varierte litt, om det var idrettsoffiser eller assistent som overvåkte, og hvilke assistenter. Ikke sats på at du får en som ikke er streng. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Nei, eg forbereddeg meg på det verste, men er jo lov å håpe;) Er 190 med ganske lange armer, så det er litt slitt for meg å ha heilt strake armer både på pull-ups og push-ups:/ Lenke til kommentar
Mann190 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Korleis var dei på fysiske prøver? Var det veldig strenge ang teknikk (at arma skal vare heilt strake osv). Er det btw lov å ha "knekk" i knær og holde bein i kryss når ein tar pull-ups? Lurer på akkurat det samme! Any1? Edit: aner ikke hvorfor denne ble posta så sent... Overse den =] Endret 23. mai 2012 av Mann190 Lenke til kommentar
hekd Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hey koots, vi lå på samme rom i mai. Rom 204 i B.K.S 7 ikke sant? Lenke til kommentar
nakk Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hekd, hvordan gikk det med deg da? Lenke til kommentar
koots Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hey koots, vi lå på samme rom i mai. Rom 204 i B.K.S 7 ikke sant? Mener å huske at jeg lå på det rommet, så kan nok stemme Lenke til kommentar
hekd Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hekd, hvordan gikk det med deg da? Det gikk bra men jeg rakk ikke de medisinske testene på Flymedisinsk Institutt, så må vente til 14. juni før jeg eventuelt kan si jeg er videre... Lenke til kommentar
hekd Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Btw, tips til de som skal på opptak i juni: ta med deg pc eller finn ut hvor velferden ligger. Det stod i brevet at opptaket er veldig intensivt og at det ikke blir tid til annet. Vel, vi hadde fri i hælja, mye fri mellom mange av testene og fri på kveldene. Og lykke til 1 Lenke til kommentar
Rotten92 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg og gikk videre fra fase 2! (y) 3 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Grattis! Eg virkeleg håper at vi møtes på uttaksflyging Lenke til kommentar
Rotten92 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Ja, vi får satse på det! Gleder meg iallfall til å begynne! Lenke til kommentar
koots Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Btw, tips til de som skal på opptak i juni: ta med deg pc eller finn ut hvor velferden ligger. Det stod i brevet at opptaket er veldig intensivt og at det ikke blir tid til annet. Vel, vi hadde fri i hælja, mye fri mellom mange av testene og fri på kveldene. Og lykke til Og sånn videre på denne: Velferden er ikke den beste, virket rimelig forlatt men det er wifi der. Det er det ikke på rommene og jeg fikk kun Edge dekning på mobilnettet. Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg bor 30 minutter unna Rygge med bil, vet noen om jeg fortsatt skal bo på de rommene, og om det blir anledning for meg å dra hjem hvis jeg har en fridag, slik dere sier? Lenke til kommentar
koots Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Etter tjeneste/fridager står du vel fritt til å gjøre hva du vil Lenke til kommentar
jennyks93 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 For dere som var på opptak i mai, var det mange der, og hvor mange jenter var det ca? Jeg skal selv på opptak nå om to uker og er ganske spent, er det mange her som skal dit da? Lenke til kommentar
aomt Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Eg reiser ditt den 20 Gleder meg stort! Lenke til kommentar
hekd Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Tror det var rundt 60 som møtte opp i mai. Vi var delt i to grupper og i min gruppe var det to jenter, kan ha vært et par i den andre også, men så ingen. Hørte at ei jente gikk videre. Dere blir over dobbelt så mange i juni da, så kan tenke meg det blir dobbelt så mye venting Endret 9. juni 2012 av hekd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå