phax Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Er det bare hos meg at grafikken bugger så ekstremt mye? Hus, trær og alt danser jo rundt på skjermen stort sett hele tiden.. Filmet litt med mobilen. Kræppi kvalitet men dere ser nå sånn ca hva det dreier seg om. Dette er langt ifra de verste tilfellene. Bare litt random filming i full fart. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det var ikkje heilt som det skal være nei, kva TV har du og kva innstillingar kjører du med? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 TV er neppe synderen her, du kan jo prøve å slette cachen? (hold A inne når konsollen booter) Lenke til kommentar
crosby32 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 La meg gjette... Kopi? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 La meg gjette... Kopi? Jeg hadde de samme grafikkproblemene på spillet jeg kjøpte på Elkjøp. Jeg tok det med og byttet til nytt, da var alt helt fint. Kanskje Microsoft har trykt opp endel ddårlige dvd plater. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Spillet er orginalt. Har testet 720p og 1080i på både 50 og 60Hz. Tv'n er en 37" lcd, 720p. Andre spill funker selvsagt fint.. Testet slette cache uten noen forskjell. Får prøve bytte plata og se om det blir bedre! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Når vi er inne på temaet; Er det bare hos meg den introsekvensen med tre forskjellige bilder som beveger seg litt får en stygg stor stripe øverst på skjermen når bildet byttes? Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det er slik hos meg og. Har sett slikt i andre spill og, men siden det kun er der i introen så har jeg gitt f. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Har enda ikke fått bytta plata.. lefdal får jo aldri inn.. Spillt meg gjennom til over 50% nå med denne flimringa, utvikler vel epilepsi snart tipper jeg. Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Dette er ikke TV'n. Sjekk riper på discen, og vask den med zalo. Hvis det skulle være noe galt med tv'n vil ikke dette kun ødelegge en bygning eller et objekt i spillet. TV'n bare viser hva konsollen ber den vise. Sannsynligvis er det noe som gjør filen med objektet korrupt. Alle bygninger, gater, objekter etc er en egen fil inne på DVD-en. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Kan være noe med konsollen også. Skal ikke utelukke den nærmer seg RROD. Lenke til kommentar
Samtron87 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Når vi er inne på temaet; Er det bare hos meg den introsekvensen med tre forskjellige bilder som beveger seg litt får en stygg stor stripe øverst på skjermen når bildet byttes? Stripen som du snakker om ser jeg også når jeg spillet GTA4 på flatskjermen. Men på en vanlig crt TV på 20 " ser jeg ikke noe til den. Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Har den stripa jeg ogsA, bryr meg ikke sA voldsomt. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Spilt igjennom hele spillet på 360 og aldri sett noe slik Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Kan være noe med konsollen også. Skal ikke utelukke den nærmer seg RROD. Ja frykter egentlig at det er konsollen, men siden "360rooolez" hadde samme problemet og fikk fikset det med å bytte plate så er det jo verdt et forsøk. Vært to ganger på lefdal for å bytte men ingen plater inne.. får vel dra ned snart og prøve igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå