aspire110 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 hei har disse vanlige kortene til overs: Bjørn Tore Kvarme(RBK) Alexander Lund Hansen(RBK) Mike Kjølø(Stabæk) Tom Stenvoll(stabæk) Shane Stefanutto(Lyn) Tor Marius Gromstad(stabæk) Inge Andre Olsen (Godset) Thomas båtnes braaten(tromsø) Mohammed Fellah(Enga) Bemgt Sæternes(Enga) bare by i vei Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 hei har disse vanlige kortene til overs: Bjørn Tore Kvarme(RBK) Alexander Lund Hansen(RBK) Mike Kjølø(Stabæk) Tom Stenvoll(stabæk) Shane Stefanutto(Lyn) Tor Marius Gromstad(stabæk) Inge Andre Olsen (Godset) Thomas båtnes braaten(tromsø) Mohammed Fellah(Enga) Bemgt Sæternes(Enga) bare by i vei Koppinen for Kjølø? Glenn Brevik Andersen for Stenvoll? Begge vanlige Lenke til kommentar
aspire110 Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 hei koppinen mot kjølø er greit men andersen har jeg men hvordan skal vi bytte eks sending osv..... Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) hei koppinen mot kjølø er greit men andersen har jeg men hvordan skal vi bytte eks sending osv..... Klikk på denne linken Hva med Jaiteh mot Stenvoll isteden for G.B. Andersen Endret 30. april 2008 av oyvind36 Lenke til kommentar
aspire110 Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 ok det er greit du får kodene til kortene mine i dag eller i morgen du må gjøre det samme når vi har gjort det sender vi det i vanlig brevpost også etter vært kortene så send kodene til jaiteh og koppinen på pm så gjør jeg det samme snakker videre på pm Lenke til kommentar
aspire110 Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Mike kjølø og tom stenvoll er nå byttet bort men resten kan fortsatt byttes Lenke til kommentar
McLino Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Er interesert i LYN: Shane Steffanutto, Godset: Inge Andre Olsen. Har mange byttekort så vi finner vel noen å bytte i. Lenke til kommentar
aspire110 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 ok hva byr du for de to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg