PgUp Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Hei! Har lyst på et godt headsett jeg skal bruke til skype, musikk (!) og spill. Her er kriteriene: - God passform! Har hatt mange headset som jeg har blitt fort sliten av i ørene. Helst like god passform som portapro. - God mic.! Skal brukes til teamspeak og skype, så derfor vil jeg ha en støyfri god mic. - God til musikk! Hører ofte på musikk når jeg spiller om kvelden ol. Budsjett er ikke fastsatt, så lenge jeg får kvalitet som varer og som er innenfor disse kriteriene er det flott Helst ute etter noe som gir mye for pengene. Syntes dere om disse? Endret 30. april 2008 av Cuz Lenke til kommentar
Bonna123 Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Hei, hva med denne her? : http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=100723 scorer meget bra på tester også: http://www.overclockersclub.com/reviews/razer_piranha/ Tror jeg skal kjøpe meg den selv, vet også at den kan fåes litt billigere - 550,- men slet litt med å finne den prisen akkuratt nå, så med litt research finner du den nok:) Håper dette hjalp litt da. mvh, Bonna Hei!Har lyst på et godt headsett jeg skal bruke til skype, musikk (!) og spill. Her er kriteriene: - God passform! Har hatt mange headset som jeg har blitt fort sliten av i ørene. Helst like god passform som portapro. - God mic.! Skal brukes til teamspeak og skype, så derfor vil jeg ha en støyfri god mic. - God til musikk! Hører ofte på musikk når jeg spiller om kvelden ol. Budsjett er ikke fastsatt, så lenge jeg får kvalitet som varer og som er innenfor disse kriteriene er det flott Helst ute etter noe som gir mye for pengene. Syntes dere om disse? Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Til dine behov vil jeg si at Koss SB49 eller SB45 passer perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå