Gå til innhold

Problemer med og laste opp filmer på Youtube

xelag1

Anbefalte innlegg

Vell jeg har problemer med og se filmer fra youtube og andre steder.

Men når film snutten stopper kan jeg trykke litt bortover på den linja der denne rundingen går bortover som da sier hvor langt du er inni film snutten .. og da starter den opp i gjenn og går videre. Ganske iriterende visst man skal se på Musikk for eksempel.

Det kan kansje ha noe og si med at vi skiftet internett box for noen dager siden .. pga den andre var det noe galt med. Jeg er ikke hoved maskinen BTW.. Jeg bruker kabel fra min stasjonære til min fars stasjonære Vista.

Trenger jo ikke og ha noe med det og si da men...

Pleas prøv og prat på ett jordnært språk :) så jeg slipper og slå opp masse ting :)

Endret av pipppipp
Utbedret emnetittelen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lar du filmen laste ferdig? Etter som filmen vert lasta vil ei grøn linje vekse fram over den raude som er der frå før. Det eg plar gjere er å trykke pause med ein gong, og vente til den er ferdig, eller nesten ferdig, med å laste, og so trykke play.

Vell akuratt det som er problemet .. Den alster opp litt .. så stopper den opp .. akuratt som det er noe som blokerer den eller noe ..

Lenke til kommentar
Kva nettlesar bruker du? Det har vore nokon problem i Opera (t.d. her), med at videoar har stoppa etter to sekund.

Vell jeg har Opera firefox og internett explorer på pcen .. men det er vell egentlig likkt på alle 3 nettleserene.

Når jeg tester nå stopper den etter ca 1 min.. Kan det ha noe og si med at opera reagerer på de andre nettleserne ?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Du får sett litt av filmen, men så stopper det?

ja ? ..

Så jeg gjør det såpass tungvindt at jeg skriver linken inn i en annen nettleser for og se videre :o :p:dontgetit:

.. trailere fra spillmagasinet.no gamer.no osv .. går fint og se i gjennom ..

Endret av pipppipp
Lenke til kommentar
Jeg forstår det liksom ikke helt.

Du har en film på youtube, og den begynner å loade og du begynner å se og midt i filmen bare stopper det og du er sikker på at det er ikke er fordi den må loade???

ja helt sikker .. har latt den stå på lenge .. men det er ikke normalt at den skal loade så lenge .. når jeg har en så stabil pc .. og ett helt normalt nett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...