hitokiri Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Mange kunder kan verken ringe ut eller sende SMS. Les mer Lenke til kommentar
TKMag Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Dette gjør meg ingenting Har hatt to porteringer fra netcom til telenor den siste timen pga. dette. Stå på Netcom! Hilsen Telekiosken Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Hmm, kansje derfor jeg ikke har fått svar på sms'ene jeg har sendt . EDIT: Funket visst å ringe til hustelefonenen her hjemme. Endret 30. april 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hele familien har problemer med inkomende samtaler og utgående samtaler. Er glad at jeg byttet til MTU... Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Virker som om det er i orden nå! Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Måtte le litt da jeg så overskriften, rett og slett genial Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Jepp, funker her også nå Endret 30. april 2008 av chief_officer Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Feil på link til NetComs Driftsmeldinger. Skal være https://netcom.no/kundeservice/driftsmeldinger.html Lenke til kommentar
akarno Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Virker sånn av og på, var nesten så jeg ikke ble kjørt til byn nå siden jeg ikke kom frem >< Helt utrolig hvor avhengig man er, merket det etter 10 minutter når jeg ikke nådde folk. Ser for meg at internet dør i ett døgn... *tenke southpark* Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 jeg får ikke ringt til en kompis med netcom , han sier på msn at telefonen er på , men jeg kommer rett til personsøk i stavager Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 jeg får ikke ringt til en kompis med netcom , han sier på msn at telefonen er på , men jeg kommer rett til personsøk i stavager Jeg måtte restarte min egen og min samboers tlf for å få tilbake dekningen.. Henholdsvis N95 og N82.. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ehm... er ikke dette nøyaktig det samme som tok ned NetCom i nesten en uke for ca 2 år siden? Pinlig. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Feil på link til NetComs Driftsmeldinger. Skal være https://netcom.no/kundeservice/driftsmeldinger.html Glad NetCom har driftsmeldingene sine oppe hvertfall, når Telenor er nede og jeg går inn for å sjekke står det aldri noe der. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det samme gjaldt da NetCom i går? Jeg tok turen inn på siden gjentatte ganger for å ha noe offisiell informasjon å gi til kunder angående nedetiden, men all info som var å finne var på forum og vg. Dårlig nok at nettet nok en gang går ned, men det bør ikke være vanskelig å legge inn en forklarende driftsmelding. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hadde faktisk problemer i går på denne tiden. Meldingen ble sendt, men kom aldri fram. Prøvde også å ringe, men det kom ikke fram til mottakeren, som også hadde Netcom. Bare det ikke skjer så ofte, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Snober Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Dette gjør meg ingenting Har hatt to porteringer fra netcom til telenor den siste timen pga. dette. Stå på Netcom! Hilsen Telekiosken for det hjelper jo lite når det tar 10 dager og portere Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 for det hjelper jo lite når det tar 10 dager og portere Det hjelper hvis man er frustrert over at Netcoms driftsproblem og vil prøve en annen leverandør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg