Steinjorgen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hei, jeg er en fersking innen bil men syns det er mye moro å lære. Jeg har en Mercedes c-klasse 180, -99modell automat.. Den er strøken og jeg er strålende fornøyd med den. Jeg har kunne tenkt meg en litt sprekere bil, så da lurte jeg på om det går å sette inn en ny, sprekere motor i den bilen. Eventuelt kostnader, ideer og motforestillinger mot dette mottas med takk Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Alt går ann med nok tid, kunnskap og redskap. Men skal det være lovlig og trygt? Lenke til kommentar
Steinjorgen Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Alt går ann med nok tid, kunnskap og redskap. Men skal det være lovlig og trygt? ja, helst? Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Konsentrer deg om det kosmetiske du.Ikke noe vit å trimme den bilen.Er ikke verdt pengene for de hestene du får. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 ja, helst? Da kan du begynne å spare, for det vil bli dyrt. Vi snakker titalls tusen. Har du penger og tid nok kan du få putta en 10-liters V12'er i Mercedes'en din, men det blir nok aldri godkjent. Tror rett og slett ikke det er verdt penga å trimme den bilen, er nok lettere å satse på utseendet, og heller kjøpe en kraftigere bil en annen gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå