rvenes Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Kva skjer om SCSI bussen ikkje er terminert? 1. Den finner ingen av devicene som er tilkobla den kabelen? 2. Alt går bare treigere? 3. Ikkje 1. eller 2. men spesifiser i nytt innlegg! Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Kva skjer om SCSI bussen ikkje er terminert? 1. Den finner ingen av devicene som er tilkobla den kabelen? 2. Alt går bare treigere? 3. Ikkje 1. eller 2. men spesifiser i nytt innlegg! 1. Kan hende, kan ikke hende. Avh. av enhet og scsi kort. 2. Stor fare for det ja, ytelse er ikke hva den kunne ha vært. Da jeg var ny på scsi fronten, så brukte jeg ikke terminering, var ikke helt sikker på det. Scsi kortet hadde vistnok en autoterminerings funksjon som jeg slo på i bios. Det gikk greit helt til jeg installerte win2k fra win98. Scsi brenneren brente feil hele tiden. Det gjorde den ikke i win98. Fikk et tips om terminering og jeg terminerte siste ledd på kabelen. Etter det, brenneren har fungert 100%. Ved terminering så får man bedre dataflyt..altså Terminering er viktig for maks ytelse av enhetene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå