skrivestig Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Keanu Reeves er tøff politimann som må oppklare mordet på ekspartneren i den røffe storbyen Los Angeles. Som om ikke det er nok, må han i tillegg slite seg gjennom denne kalkunen av en politifilm. Les mer Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Trodde kalkun ble brukt for de som virkelig er helt på trynet - altså karakteren 0/1. Hvordan spilte Whitaker i filmen? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Var på kino på denne i går. Tror dette er den første "dårlige" filmen jeg kan si å ha vært på på kino faktisk (siden jeg som regel gjør -litt- research før jeg ser en film). Forrest Whitaker var vel stort sett den eneste som viste et hint av skuespillerkvaliteter. Resten av karakterene var platte uten noe dybde. Jeg satt mot slutten og tenkte at dette virket helt som en kopi av Training Day, som på motsatt side er en bra film. Jeg ble dessuten litt forvirret av plottet og skjønte egentlig ikke helt hva som skjedde mot slutten. Du merket gjennom hele filmen hva regissøren hadde prøvd å fått til, men det skinte bare igjennom. Den ekstra "dybden" som var prøvd å gitt til Keanu ble bare tåpelig. I tillegg til håpløs teksting fra en nordmann som tydeligvis ikke er helt nede med gjengsjargongen ble opplevelsen enda verre. Det eneste jeg vil rose filmen for er lydsporet, som faktisk var gjennomgående bra - fra stemningsmusikk til skyting. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Keanu Reeves har aldri vore nokon genial skodespelar, noko han også viser i denne filmen. Det verste er at Forest Whitaker, som faktisk er ein god skodespelar, orka å delta i denne farsen av ein film. Uttrykket politiklisje vart hyppigt brukt i anmeldinga ovanfor, og eg kan skrive under på at anmeldaren ikkje har teke hardt i. Her kan du med rette sitte klar ei liste for avkrysning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg