NgZ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Funker ikke i Oslo for meg. Er det mulig at det er individuelle forskjeller ute og går, eller?En ting er skkert. Er gjelder dette en basestasjon, så er jeg maharajaen av Bortforklaria. Det må i tilfelle være en av to basestasjoner i Norge, med tanke på hvor mange som er berørt rundt om i landet. En mulighet kunne vært at en del nummer-rekker har "falt ut" fra tillateles-listene, men da burde man enten ikke hatt nett, ellers så burde alt fungert, men sånn er det jo ikke. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Har vært litt til og fra de siste timene for min del i Tønsberg, men den siste halvtimen har det vært stabilt ser det ut til. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jobbtelefonen min er nede. Trådløs Bedrift. Så Ucan2-ansatte utstyres med jobbtelefon uten Ucan2-abbonnement? Tillitsvekkende. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jobbtelefonen min er nede. Trådløs Bedrift. Så Ucan2-ansatte utstyres med jobbtelefon uten Ucan2-abbonnement? Tillitsvekkende. Ucan2 er i prinsippet BusinessTalk-abonnement, bare med 12 måneders binding og at dette tilbys til privatpersoner. Trådløs Bedrift har han vel siden arbeidsgiver har en firmaavtale. Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hele familien har problemer, men ikke jeg. Men jeg har MTU. MTU? MTU ja. Det fungerer uten stress. Jeg byttet til MTU for mitt NetCom nummer hadde bare en masse problemer. Nei, aldri mer NetCom. Lenke til kommentar
mcsvor Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jobbtelefonen min er nede. Trådløs Bedrift. Så Ucan2-ansatte utstyres med jobbtelefon uten Ucan2-abbonnement? Tillitsvekkende. Har nok noe å gjøre med at Ucan2 som firma har en egen TB-avtale med NetCom slik som hundrevis av andre bedrifter. Mer hensiktsmessig mtp regnskap å få én samlefaktura med hundre abonnenter i navnet til sitt eget firma istedet for å få hundre fakturaer med én abonnent på som står i sitt eget navn. Nå ser det ut til at NetCom-problemene er over, btw. Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) [...]Nå ser det ut til at NetCom-problemene er over, btw. Jeg har Onecall med Netcomdekning og har problemer med å motta tekstmeldinger fra Skandiabanken og Altinn.no, lurer på om det er relatert til problemene tidligere beskrevet her... Skandiabanken skriver følgende: "OneCall har dessverre problemer med nettet sitt i dag. Kunder med denne mobiloperatøren har derfor ikke klart å motta engangspassord pr mobil. Dersom du har kodekort kan du benytte dette frem til OneCall har løst problemet. Vennlig hilsen for SkandiaBanken" Endret 1. mai 2008 av balder80 Lenke til kommentar
veos Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Fortsatt problemer hos meg, får kun ringt noen.. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hele familien har problemer, men ikke jeg. Men jeg har MTU. Heheh Det er det ikke ofte man hører om MTU i det siste Lenke til kommentar
Roab Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jobbtelefonen min er nede. Trådløs Bedrift. Så Ucan2-ansatte utstyres med jobbtelefon uten Ucan2-abbonnement? Tillitsvekkende. Har nok noe å gjøre med at Ucan2 som firma har en egen TB-avtale med NetCom slik som hundrevis av andre bedrifter. Mer hensiktsmessig mtp regnskap å få én samlefaktura med hundre abonnenter i navnet til sitt eget firma istedet for å få hundre fakturaer med én abonnent på som står i sitt eget navn. Nå ser det ut til at NetCom-problemene er over, btw. Noen som har skjønt det=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå