Beyma Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Får ikke verken ringt eller sendt mld :\ Lenke til kommentar
georgios Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 er problemer med å sette opp samtaler og sende SMS, ukjent rettetid Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 satan og.. Passer dårlig når jeg skal til tryvann ikveld :\ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Samme her. Går stort sett greit, men får "tilkoblingsfeil" innimellom. Nå får jeg plutselig ikke sendt en melding i det hele tatt. >S Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Sliter her også. Går ikke å ringe, men har gått å sende meldinger. Bor og jobber sentralt i Oslo. Ser ut til at det fungerer for Tele2 kunder. Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det er et generellt problem i nettet. Feilen er ikke funnet (for 10min siden) men det jobbes på spreng for å finne feilen og rette problemet! Lenke til kommentar
Roab Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 det fungerer å ringe inn til netcom sitt nettverk, men ikke ut. Fungerer dårlig nå som man skal ringe opp kunder.. Blir nok funnet ut av snart:) Vet noen om telenor har pleid å ha mye problemer sånn som det her? Ruben Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Går ikke å ringe inn til min mobil ihvertfall. Telenor har hatt slike feil ja. Både landsdekkende og for et område. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det er et generellt problem i nettet. Feilen er ikke funnet (for 10min siden) men det jobbes på spreng for å finne feilen og rette problemet!Et minstemål hadde vært at det lå ute noe informasjon om dette.Men nei da... "Driftsmeldinger Det er for tiden ingen driftsmeldinger." Lenke til kommentar
wizeman Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Tn var nede for ca 1t sia Lenke til kommentar
dr.steen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Faen og! Idag også! Har samme problemer; i tillegg til at jeg skal ha fest for 15 stykker idag og ingen vet nøyaktig hvor jeg bor og kommer til å ringe og spørre. Det vil jo ikke gå bra nei. Bor i bergen btw. Lenke til kommentar
ivarka Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Feil i hele landet sa (den sikkert veldig søte) damen hos 05050.... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 FAEN! Elendig dag å velge å sabotere sitt eget nett NetCom! Her skal noen hoder rulle! Lenke til kommentar
Roab Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Faen og! Idag også! Har samme problemer; i tillegg til at jeg skal ha fest for 15 stykker idag og ingen vet nøyaktig hvor jeg bor og kommer til å ringe og spørre. Det vil jo ikke gå bra nei. Bor i bergen btw. De kan ringe deg såfremt de ikke har netcom:) Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Faen og! Idag også! Har samme problemer; i tillegg til at jeg skal ha fest for 15 stykker idag og ingen vet nøyaktig hvor jeg bor og kommer til å ringe og spørre. Det vil jo ikke gå bra nei. Bor i bergen btw. Hvor i Bergen bor du? Jeg er ute etter fest forresten.. hehehe Lenke til kommentar
dr.steen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det hadde jo vært veldig fint, men jeg stiller meg veldig tvilende ettersom jeg ikke engang får koblet til nettet. Tar manuelt nettsøk og kommer ikke inn på netcom, ingen tilgang. Gikk for en time siden og varte ca 15 minutter, men nå er det ingen tilgang igjen. Hehe, bor på kalfaret, man hører vel festen lang vei, ettersom de fleste husene her ikke er særlig festorienterte hehe Lenke til kommentar
ivarka Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Har fått tilbake Netcom logoen i det minste, men opptatt når jeg ringer ut. Endret 30. april 2008 av ivarka Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Faen til dårlig tidspungt dette kom på da! Får ikke ringt ut, eller sende tekstmeldinger. Førbannade.... Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Har verken dekning elle netcom logo.. Ingen kommunikasjon er mulig på mobben.. GRRRR Lenke til kommentar
fudun Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ahrrrrr! Må si meg enig i at Netcom godt kunne spandert på seg en driftsmelding når nettet deres er nede over hele landet i flere timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå