kommer Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Trenger virkelig hjelp, når jeg slår på datamaskinen vil ikke skjermen slå seg på, det er ingen kontakt mellom pc og skjerm. Dette skjedde etter at jeg holdt på med s-video innstillinger på pcen. Hvor jeg vagte dual skjerm og lignende. Noen som vet hvordan jeg skal få bilde fram igjen? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Trenger virkelig hjelp, når jeg slår på datamaskinen vil ikke skjermen slå seg på, det er ingen kontakt mellom pc og skjerm. Dette skjedde etter at jeg holdt på med s-video innstillinger på pcen. Hvor jeg vagte dual skjerm og lignende. Noen som vet hvordan jeg skal få bilde fram igjen? Takker for alle svar Stasjonær pc du snakker om? Prøvd å ta ut og inn dvi kabelen hvis det er det du bruker? Prøv å slå på skjermen med kabelen ute en gang også setter du inn igjen kabelen mens skjermen står på. Lenke til kommentar
kommer Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Ja er stasjonær. Prøvde det du sa, men få verken bilde på tven eller pc- skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå