DementedAlbino Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Legg gjerne med en link til programmet og til hvor jeg kan laste ned "themes". Helst ett gratis alternativ. Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Xp style er ganske bra http://www.tgtsoft.com/download.asp bruker det selv og er meget fornøyd! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hva som er best? Aner ikke. Bruker WindowBlinds og er fornøyd. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Hva er forsjellen på de to programmene? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Spørsmålet er jo hvilket av disse som bruker minst system ressurser! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Spørsmålet er jo hvilket av disse som bruker minst system ressurser! Og det er? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 StyleXp bruker like lite som det vanlige windows themet, hvis ikke du skal kjøre et ubergrafiks theme. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Både StyleXP og Windowblinds bruker de samme API'ene under WinXP. Etter min mening er StyleXP hakket bedre på bruken av API'ene og på stabilitet. Men det finnes jo så avsindig mange flere skins til Windowblinds! Ta en titt på www.deskmod.org og www.skinz.org Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 XP har som standard et som jeg er veldig fornøyd med. Nemlig Windows Classic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå