benz Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Som topic sier har jeg endelig fått sagt opp hjemmetelefonen. Før jeg går i gang med å koble kan jeg like godt spørre om det bare er å fjerne splitteren og koble linja direkte inn i Speedtouch-boksen? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Som topic sier har jeg endelig fått sagt opp hjemmetelefonen. Før jeg går i gang med å koble kan jeg like godt spørre om det bare er å fjerne splitteren og koble linja direkte inn i Speedtouch-boksen? Ja! Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Vent til telefonisignalet er borte, kan ta litt tid til de fysisk kobler det bort Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Vent til telefonisignalet er borte, kan ta litt tid til de fysisk kobler det bort Telefonsignalet blir ikke fysisk koblet bort, tlf blir kun oppsagt via programvare, hvis han bestiller telefon igjen senere vil den bli koblet opp uten at det trengs montør. Lenke til kommentar
Andre1980 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Vent til telefonisignalet er borte, kan ta litt tid til de fysisk kobler det bort Telefonsignalet blir ikke fysisk koblet bort, tlf blir kun oppsagt via programvare, hvis han bestiller telefon igjen senere vil den bli koblet opp uten at det trengs montør. Etter lang tid vil den nok bli koplet bort, men det er reservasjon i systemene til Telenor på minst 3 måneder. Men ja, splitteren ka koples bort. Ikke det, hvis du ikke har noe problemer, og den ikke står i veien, så kan den jo bare være der. Lenke til kommentar
benz Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Forsåvidt et godt poeng. Tror jeg bare fjerner ISDN-boksen og lar splitteren være inntil videre. Takker så mye for tilbakemeldingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå