Holtemann Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Er det flere enn meg som opplever dette? Er det en kjent feil, kanskje? Første gangen spillet frøs var allerede i introen med fetteren Roman. Andre gangen hadde jeg kapra en bil og begynt å kjøre. Nå funker spillet i noen minutter, før skjermen blacker ut. Spillet starter som normalt etter en restart i alle tilfellene. Noen som har noen innspill? Lenke til kommentar
SpillFyr123 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hmm rart Rock* sa at dette skjedde på 20 og 60 GB ? Rart Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Samme skjer hver eneste gang. Spillet fungerer helt som normalt, til det "takker for seg" Lenke til kommentar
chberge Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Dropper den ut forskjellige steder hver gang eller er det samme stedet? Prøv å få byttet spillet. Mitt spill til 360 har jeg ikke hatt noen problemer med ennå. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Dropper den ut forskjellige steder hver gang eller er det samme stedet? Prøv å få byttet spillet. Mitt spill til 360 har jeg ikke hatt noen problemer med ennå. ikke jeg heller, har faktisk ikke kræsjet en enseste gang, og jeg har spillt konstant i 2 dager så boksen får kjørt seg. hehe. har vel en nærmere 16-17 timer played medregnet at jeg kom hjem fra byen litt over tolv på release dagen, Og spilte til klokken var 7 på morgenen, Endret 30. april 2008 av værdama Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Nei, ikke på samme sted, men det bare fryser etter noen få minutter. Ser ingen sammenheng inntil videre, bortsett fra at jeg kun får spilt i et par minutter. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Sjekk etter riper i CD-en. Eventuelt prøv å få byttet det. Har ikke hørt om noen andre som har liknende problemer. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Testa akkurat med en annen kopi av spillet. Kræsjer på samme måte. Lenke til kommentar
crosby32 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Testa akkurat med en annen kopi av spillet. Kræsjer på samme måte. Mulig maskinen begynner å ta kvelden. Sjekka om det samme skjer med andre spill? Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Nå leser jeg forsåvidt på andre forum at Xbox-eiere også har problemer, faktisk.. Funny shit Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 For meg høres ditt tilfelle mistenkelig likt ut som mitt eget når jeg fikk RROD. Prøv med noen andre spill og se om det skjer der også. Hvis det gjør det så er det ganske sikkert at din konsoll er på vei til å dø. Lenke til kommentar
crosby32 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nå leser jeg forsåvidt på andre forum at Xbox-eiere også har problemer, faktisk.. Funny shit Prøv å spill det uten harddisk. Jeg spiller uten og har ikke hatt noen problemer. Tror problemene med særlig PS3 versjonen er at den streamer fra harddisk og innimellom låser seg. Sikkert noe av det samme med 360 og harddisk. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Er det ikke pes å lagre uten HD da? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det har klikket èn gang her. Xbox 360 med harddisk. Klikket da jeg gikk fra Multiplayer til Single Player. Ble litt overrasket. Skulle tro de hadde prioritert stabilitet høyt, men det er vel sånt som skjer. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Har lest meg til at det er et Cache-problem, og at det jobbes med en fiks. I mellomtiden blir det nok lite GTA4, ja Lenke til kommentar
Erman Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Fikk DVD-ROM error igår, for første gang ever. Har ikke opplevd at GTA4 "leser" fra disk i større grad enn andre spill, og feilen gjentok seg ikke etter at jeg tok ut CD og started på nytt... FYI Lenke til kommentar
Original Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Har lest meg til at det er et Cache-problem, og at det jobbes med en fiks. I mellomtiden blir det nok lite GTA4, ja Kilder? Jeg har hatt den del problemer med GTA IV på Xbox 360. Snakker da om tilfeldig frysing midt i gameplay. Noen ganger får jeg også disc error. Hva synes folk jeg burde gjøre? Kjøpe nytt GTA IV? Note at når dette skjer er også veldig VELDIG tilfeldig. F'eks kan jeg spille i 2 timer uavbrutt mens andre ganger henger spillet seg opp 10-11 ganger på rad. Irriterende. Endret 6. mai 2008 av Original Lenke til kommentar
Christian83 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har lest meg til at det er et Cache-problem, og at det jobbes med en fiks. I mellomtiden blir det nok lite GTA4, ja Kilder? Jeg har hatt den del problemer med GTA IV på Xbox 360. Snakker da om tilfeldig frysing midt i gameplay. Noen ganger får jeg også disc error. Hva synes folk jeg burde gjøre? Kjøpe nytt GTA IV? Note at når dette skjer er også veldig VELDIG tilfeldig. F'eks kan jeg spille i 2 timer uavbrutt mens andre ganger henger spillet seg opp 10-11 ganger på rad. Irriterende. Sliter med akkurat det samme, håper noen har en løsning eller at det kommer en oppgradering eller no... Lenke til kommentar
Erman Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Har lest meg til at det er et Cache-problem, og at det jobbes med en fiks. I mellomtiden blir det nok lite GTA4, ja Kilder? Jeg har hatt den del problemer med GTA IV på Xbox 360. Snakker da om tilfeldig frysing midt i gameplay. Noen ganger får jeg også disc error. Hva synes folk jeg burde gjøre? Kjøpe nytt GTA IV? Note at når dette skjer er også veldig VELDIG tilfeldig. F'eks kan jeg spille i 2 timer uavbrutt mens andre ganger henger spillet seg opp 10-11 ganger på rad. Irriterende. Sliter med akkurat det samme, håper noen har en løsning eller at det kommer en oppgradering eller no... Det har meg bekjent ikke forekommet noe slik etter siste oppdatering. Mulig det var en feil allokasjon av ressurser et sted. Uansett forekom feilen kun én gang hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå