Pondus777 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hei Jeg har en harddisk som er delt opp i 2 partisjoner, men det som er problemet er at den partisjonen med windows innpå heter D og den andre heter C og kunne gjerne tenkt meg at det var omvent for mange programer bruker C til standar disk og det er litt små irritabelt !! Noen som vet om en måte og fixe dette på ?? Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Gå inn på kontrollpanel-Administrative verktøy-datamaskinbehandlig-diskbehandling. Om du høyreklikker på en av diskene kan du endre stasjonbokstav, var det dette du mente? Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Da kommer det opp et skilt som sier: Windows kan ikke endre stasjonsbokstaven til system- eller oppstartsvolum. Edit: Nå fant jeg ut at jeg har igjen 20 gig på en partisjon som det står utildelt Det vill da si at den ikke visses på min datamaskin Endret 30. april 2008 av Pondus777 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå