Gå til innhold

Jobb til meg.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Butikk kan du fint jobbe i, men er veldig begrensa til kva du kan gjera. Starta sjølv å jobba i butikk litt før eg vart 13. Du kan byrja heilt på "bunnen" med varepåfylling og kun slikt gulvarbeid.. Så vil du få meir og større oppgåver..

Sjølv trivst eg veldig godt med å jobba i butikk, og har jobba tilsaman 7 år i butikk sia eg var 13..

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Butikk kan du fint jobbe i, men er veldig begrensa til kva du kan gjera. Starta sjølv å jobba i butikk litt før eg vart 13. Du kan byrja heilt på "bunnen" med varepåfylling og kun slikt gulvarbeid.. Så vil du få meir og større oppgåver..

Sjølv trivst eg veldig godt med å jobba i butikk, og har jobba tilsaman 7 år i butikk sia eg var 13..

Lykke til ;)

Eg får vel høyra med prix eller meny då. Kva vil eg sånn ca få som timeslønn hvis eg jobber på lager i ein butikk?

Lenke til kommentar

Meinar tarifflønna ligg på rundt 80 kroner der for 15 år gamle arbeidarar. Men du er vel 13, og då får du sikkert litt lågare i løn.

Skal du ikkje ha arbeidsveke eller utplassering eller noko snart ? Eller er det neste år det ?

Kva med å velga ein aktuell arbeidsplass då? T.d. butikk ?

Lenke til kommentar

Heii

Har selv jobbet med avis 1 år.

Sjekk her: www.norpost.no

Om du skal søke på aftenposten, er aldersgrensen høyere kan jeg tenke meg,

men lønnen er også rundt 3000-5000kr i måneden.

Når det er snakk om norpost, så varier det ut fra hvor mye reklamer du får hver uke,

du deler ut reklamer hver uke tirsdag før klokken 20:00.

Lenke til kommentar
Hei.

Ser du er litt interessert i foto. Du kan jo spør lokalavisen der du bor om å freelance litt for dem.

God idè, skal sjekke litt opp. Men jeg regner med at de ikke betaler for hvert eneste bilde, de plukker ut ikke sant eller?

Lenke til kommentar
Hei.

Ser du er litt interessert i foto. Du kan jo spør lokalavisen der du bor om å freelance litt for dem.

God idè, skal sjekke litt opp. Men jeg regner med at de ikke betaler for hvert eneste bilde, de plukker ut ikke sant eller?

De betaler for bildene som kommer på trykk, ja.

Begynte som fotograf i avis som 12-åring.

Lenke til kommentar
Hei.

De betaler for bildene som kommer på trykk, ja.

Begynte som fotograf i avis som 12-åring.

Wow virkelig? Nice =).. Men hva slags kamera burde man egentlig ha? Er det nok med Canon 400D?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...