scirocco Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Håper dette er riktig kategori. Da den mail-funksjonen på forumet her var ute av drift for noen uker siden var det er person på forumet her som lærte meg at det gikk an å søke på sitt eget brukernavn enkelt ved å skrive noe sånt som egosearch i adresse-baren. Veldig kjekt å ha en sånn link liggende på skrivebordet. Problemet mitt er at jeg ved et uhell slettet denne linken og nå husker jeg ikke hvordan den så ut. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 om du går til forum.hardware.no står det oppe til høyre "Vis dine egne innlegg". Den linken har bane "http://forum.hardware.no/search.php?search_id=egosearch" Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 ah, takk for hjelpen! Har ikke helt vent meg til de "nye" funksjonene på forumet.... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 En annen mulighet er å gå inn på søk og søke etter deg selv som forfatter, samme resultat som egoserach. Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg visste det. Så fint for deg, da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå