nikk0 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Vel, det er nok ikke den mest vanlige settingen tenker jeg. Men i forbindelse med at jeg skal bruke denne PC-en som carputer, hadde det vært greit om jeg fant en mulighet til å få fjernet lokket/skjermen. Går dette? Og innebærer det mer enn at jeg mistet skjermen? Har en stygg følelse av at WLAN antennen ligger der? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Ingen som vet om det lar seg gjøre å fjerne lokket/skjermen på en laptop. Og evnt. hvordan det lettest lar seg gjøre? Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Bare å skru i vei, så ser du det ganske fort. På min gamle TM2420 er det hengslene og skjermkabelen som holder skjermen sammen med resten. Wlan-antennen også selvsagt, men den kan tas ut av skjermen. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Men det er noen plass inne i selve laptopen hvor man kan koble fra skjermkabelen da? Er kjipt med løse ledninger... For ta å gjøre det etterhvert, men må få touchscreenen først .. Tips fra folk som har gjort det før, mottaes med takk.. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Ingen som har noe tanker rundt dette som kan være hjelpende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå