Gå til innhold

Antec Fusion og luft rundt kabinettet

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer å bygge HTPC med Antec Fusion, men høydespecs varierer litt (står 140mm høyt på de fleste webshopper, men 14.6cm på Antec sine hjemmesider (http://www.antec.com/us/productDetails.php?ProdID=15739)

I hylla jeg tenkte putte kabinettet er det kun 143mm høyt, så fra noen av dere som har dette kabinettet - er det enkelt å f.eks. fjerne gummiknottene under føttene? Regner med å få det inn da.

Siden luftinntakene stort sett er under kabinettet regner jeg med at det går greit med tanke på luftflyt. Skal sannsynligvis ikke ha dedikert skjermkort, evt blir det et Radeon 3450 ellerno, passivt kjølt.

Maskinen skal kun brukes til media-innhold, da 70% TV+recorded TV, 25% MP3-avspilling og 5% se på film, da 720p eller lavere.

Noen tips? Holder det med så snau klaring rundt kabinettet?

(Av andre komponenter hadde jeg planer om Asus P5E-VM HDMI + E8200 m/Ninja Mini + Chill Innovation 400W + 2stk Noctua 800rpm vifter + Samsung Spinpoint M6 320GB 2,5" + 2stk Digital-Everywhere DVB/C)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt Antec fusion black måler akkurat 14.7 cm. Er vel mulig å kutte ned et par millimeter med å kutte av gummiknottene under føttene. Tar du av føttene så sparer du ca 6mm.

Endret av rufs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...