Gå til innhold

Sjekk dette! Bra tilbud?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

herregud for en gjeng... her sitter jeg, sikkert eldre, og langt mer datakyndig enn samtlige av de som har bedt meg holde kjeft, og drar en dårlig spøk. poenget var at den skulle være dårlig. det var kanskje litt vel vågalt av meg å poste denne tråden på et så seriøst forum.. poenget var kanskje ikke så lett å ta; det er utrolig mange på hw.no som bare kødder med dere, som synes det er morsomt å stille "lissom-spørsmål" og sitter og ler av alle som biter på, og de som blir forbanna på dem..

vel vel..

godnatt.

og husk: forum.hw.no er viktige saker!

Lenke til kommentar
herregud for en gjeng... her sitter jeg, sikkert eldre, og langt mer datakyndig enn samtlige av de som har bedt meg holde kjeft, og drar en dårlig spøk. poenget var at den skulle være dårlig. det var kanskje litt vel vågalt av meg å poste denne tråden på et så seriøst forum.. poenget var kanskje ikke så lett å ta; det er utrolig mange på hw.no som bare kødder med dere, som synes det er morsomt å stille "lissom-spørsmål" og sitter og ler av alle som biter på, og de som blir forbanna på dem..

vel vel..

godnatt.

Makan til hånlig og nedlatende tone.

Og makan til ubegrunnet, du vet ingenting om alder eller kunnskap blant folk, slike som deg synes jeg synd på.

Stikk av

Lenke til kommentar

vel vel..

godnatt.

Hæh? Fjortiss sa du? Kan du si det igjen, jeg hørte ikke helt...

Vi driter langt i om du er 50 år og datakyndig, folk her på forumet er ikke interessert i folk som skriver sånne utrolig lamme og helt borti natta tråder. Jeg vil ikke kalle det en spøk engang, skal du dra en dårlig spøk så post den på søppel eller humor.

Det var ikke vågalt, det var bare dumt. Og det var ikke noe poeng og ta siden vi forlengst har blitt lei sånne spøker. (Noen slike tråder har enkelte brukere bare laget for å være lame, derfor har vi liten respekt for slike tråder.)

Forresten så blir flertallet forbannet. :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...