Happy998 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hei Lurer litt i å oppgradere min slede, og lurer derfor på: Hvilken HD er best egnet for spelling av Sata 300 hd eller en raptor?? Og hvorfor. Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Spørsmålet ditt var litt som å spørre; Hva er raskest av diesel og en Mustang. Raptor serien har raske disker. Den siste disken fra de var serdeles rask, men ikke nødvendigvis det beste alternativet. Alle terrabyte diskene som jeg har lest om kjemper godt med raptoren og er et mye bedre alternativ i mine øyne med tanke på pris per GB, støy, varme og ikke minst hvor mye mer du kan lagre på en terradisk. Det har også komme SSD disker på markedet som vil være det raskeste til spill og operativsystem (noen av de), men disse er veldig dyre per GB, men har null støy, lite varmeutvikling og høy driftssikkerhet. Lenke til kommentar
Happy998 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Hi Thx for ett raskt og oppklarende svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå