NyMaskin Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Så medic er den store skolen ehh? Kanskje jeg er dummere enn jeg er, men kan noen fortelle meg hvordan jeg får spillet? Jeg har steam og alt det der men har ikke noe spill. Meningen at jeg skal go torrent eller laster steam ned spill også? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Steam laster ned spilla. Gå til home tabben i steam, så du havner på forsiden, så søker du i søkefeltet etter team fortress 2. Så klikker du på den, så står sikkert instrukser der:D Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Er det 00:00 ikveld det blir åpent? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Litt usikker hva slags tidssoner de opererer med. Jeg preloader i alle fall nå. Hadde vært kult med litt TF2 i natt Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Om det er tidssonen Valve befinner seg i vi skal gå etter, så blir det gratis om en 10 timers tid. Altså i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ikke åpent enda i alle fall. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Gled dere ^^ Har ikke spilt en dritt på TF2 helt til updaten kom. Nå har jeg spilt i 18 timer på 2 dager *Fått tak i 28 medic achievements allerede* Endret 2. mai 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Beges Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Var det noen some ble omvendt av TF2-helga, egentlig? Noen som bestemte seg for å kjøpe det? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Likte settingen til spillet, men alle bane jeg spilte på så kom jeg ikke lengre enn ut av døra for så og bli måket ned. Startet i et rom, og utenfor rommet var det jo rene Mayhem'et! Virket litt merkelig og ble fort kjedelig egentlig Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 NO WAI! Gå sniper^^ heh, bare elsker sniper, når dørene åpnes er det alltid en som får æren av å motta skuddet i hodet Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Synes det var ganske kjedelig. Kul grafikk, men gameplay-messig blir det rett og slett slått av veldig mye. Dessverre. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Likte settingen til spillet, men alle bane jeg spilte på så kom jeg ikke lengre enn ut av døra for så og bli måket ned. Startet i et rom, og utenfor rommet var det jo rene Mayhem'et! Virket litt merkelig og ble fort kjedelig egentlig Kan nok ikke skylde på spillet da, gitt Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har hatt lyst til å teste ut TF2 lenge Det bør du ^^ Genialt spill. elsket TF classic og elsker TF2 enda mer. tror nokk at mange kommer til å bli hekta. Kan ikke noe annet en å anbefale dette spillet på det varmeste!!! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Likte settingen til spillet, men alle bane jeg spilte på så kom jeg ikke lengre enn ut av døra for så og bli måket ned. Startet i et rom, og utenfor rommet var det jo rene Mayhem'et! Virket litt merkelig og ble fort kjedelig egentlig Finn en server med maks ca. 20 spillere. Helst rundt 16 eller no Spillet er ikke laga for så mange spillere som enkelte servere har. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hampshire heavies sine servere er knall <3 Eneste serverene jeg spiller på. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Likte settingen til spillet, men alle bane jeg spilte på så kom jeg ikke lengre enn ut av døra for så og bli måket ned. Startet i et rom, og utenfor rommet var det jo rene Mayhem'et! Virket litt merkelig og ble fort kjedelig egentlig Finn en server med maks ca. 20 spillere. Helst rundt 16 eller no Spillet er ikke laga for så mange spillere som enkelte servere har. sant det, kan fort bli kjedelig for en som ikke har spillt så mye vist han prøver en server med 30 players som første server. 10-16 er en fin start for å lære deg spillet og brettet. når du vil ha mer action og føler du kan brettet/klassen godt nokk så kan du teste 30 players servers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg