Vegard_Haug Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Valve oppdaterer Team Fortress 2 og byr samtidig på gratis spilling til helgen. Les mer Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Herlig! Dette gleder jeg meg til å pröve. Det er bare så jävlig synd at jeg flytta for to dager siden, noe som blant annet innebärer at jeg ikke kommer til å tilgang til min egen pc för om noen uker. Man får vel kanskje komme seg på en nettkafé så lenge. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Har hatt lyst til å teste ut TF2 lenge Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Er så utrolig forbannet på Valve. Her bruker vi masse penger på å kjøpe Xbox-versjonen, så er det PC-folket som får ALL oppdateringen. Det er jo fullt av glitcher som er tettet på pc som fortsatt kan utnyttes på Xbox. I tillegg trengs det sårt nye maps ellers vil spillet dø ut på xbox. Microsoft har jo gjort det enkelt for utviklerene, de kunne jo bare laget nye maps som nedlastinger på LIVE, enten gratis eller for noen kroner. Er det noen spilljournalister som har lyst til å gripe den ballen og få undersøkt saken? Digger TF2, men det er grenser for hvor lenge man gidder å spille på de samme gamle mapsene Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Etter det jeg har hørt så er det Microsoft sin skyld at Valve ikke får gitt ut oppdateringene. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 yay, da har jeg noe å finne på i helga også^^ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Er så utrolig forbannet på Valve. Her bruker vi masse penger på å kjøpe Xbox-versjonen, så er det PC-folket som får ALL oppdateringen. Det er jo fullt av glitcher som er tettet på pc som fortsatt kan utnyttes på Xbox. I tillegg trengs det sårt nye maps ellers vil spillet dø ut på xbox. Microsoft har jo gjort det enkelt for utviklerene, de kunne jo bare laget nye maps som nedlastinger på LIVE, enten gratis eller for noen kroner. Er det noen spilljournalister som har lyst til å gripe den ballen og få undersøkt saken? Digger TF2, men det er grenser for hvor lenge man gidder å spille på de samme gamle mapsene Det er det da ikke? Se bare på andre populære fps-spill, de samme mappene spilles jo i en årrekke. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Wohoo! Endelig kom den Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Er så utrolig forbannet på Valve. Her bruker vi masse penger på å kjøpe Xbox-versjonen, så er det PC-folket som får ALL oppdateringen. Det er jo fullt av glitcher som er tettet på pc som fortsatt kan utnyttes på Xbox. I tillegg trengs det sårt nye maps ellers vil spillet dø ut på xbox. Microsoft har jo gjort det enkelt for utviklerene, de kunne jo bare laget nye maps som nedlastinger på LIVE, enten gratis eller for noen kroner. Er det noen spilljournalister som har lyst til å gripe den ballen og få undersøkt saken? Digger TF2, men det er grenser for hvor lenge man gidder å spille på de samme gamle mapsene Det er det da ikke? Se bare på andre populære fps-spill, de samme mappene spilles jo i en årrekke. er vel et nytt map som kommer i helga også så du har noe å kose deg med du også Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Dette skal prøves, og kanskje jeg kjøper det etterpå! Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Digger TF2, men det er grenser for hvor lenge man gidder å spille på de samme gamle mapsene Det er det da ikke? Se bare på andre populære fps-spill, de samme mappene spilles jo i en årrekke. Det er mye murring om det når jeg spiller på Xboxen. Nå er jeg ikke så godt bevandret i fps spill, men 6 maps er vel ikke så mye? Og når det i tillegg er bare 3-4 som folk gidder å spille (2-fort, Well, Dustbowl og Gravel Pit) blir det litt kjedelig. Hadde gjort seg med noen endringer. I og med at spillet er kun multiplayer blir det litt lite. PS: Beklager at jeg synger min klagesang på pc-forumet, men jeg kom hit via en link på en artikkel. oppdaget det ikke før nå. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvordan får jeg tf 2 på steam? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det er mye murring om det når jeg spiller på Xboxen. Nå er jeg ikke så godt bevandret i fps spill, men 6 maps er vel ikke så mye? Og når det i tillegg er bare 3-4 som folk gidder å spille (2-fort, Well, Dustbowl og Gravel Pit) blir det litt kjedelig. Hadde gjort seg med noen endringer. I og med at spillet er kun multiplayer blir det litt lite. Jeg spiller alle kartene jeg, og om du/dere ikke gjør det er det ditt/deres problem. Når det i tillegg er ganske mange gode custom maps bør det være mer enn nok å gjøre. Dette er ikke et vanlig solo-fps spill, det er TEAM Fortress. All moroa ligger i samarbeid med andre og all variasjonen som ligger i det. Og til de som spiller det på xbox og playstation: at dere gidder! Det ser helt jævli treigt ut når man ikke får brukt mus osv. Good luck with that! Lenke til kommentar
Tormod94 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Drit tøft.Tf2 eiger!!!!! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Trodde alle kom til å sitte og spille GTA IV i helga, jeg... Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Tøft! Henter det ned nå. Lenke til kommentar
NyMaskin Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Trodde alle kom til å sitte og spille GTA IV i helga, jeg... Beste trøstepremie mulig for oss som sparer til ps3 I'll kill you all this weekend... Mwhaahahaha... Endret 30. april 2008 av NyMaskin Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg kjøpte The Orange Box for ikke så lenge siden og Team Fortress 2 er så sinnsykt rått både i gameplay og grafikk! Får du laget en skikkelig klan med noen venner elns så ser jeg for meg at avhengighetsfaktoren øker noe sinnsykt Samarbeid og variasjon i karakterer er nemlig veldig viktig i dette spillet! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Uff, Valve tok litt i når de satt 10.000.000.000 medic points som kreves får å få nye våpen... -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg