Tirehu Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 kjøpte mitt Logitech z-5500 i dag og når jeg satt i alle ledningene funket den men jeg måtte ta ut strøm ledninge pga måtte plasere subwoofern på nytt og nå er det ikke strømm i den får ikke slått på centret heller noen ider? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Har du sjekka sikringen og at anlegget er slått på (knapp på subwooferen)= Lenke til kommentar
Tirehu Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Har du sjekka sikringen og at anlegget er slått på (knapp på subwooferen)= har ikke sjekket sikringen men subwoofern er på er sikringen der det står "fuse"? Og vilken amper er det? Endret 30. april 2008 av Tirehu Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det er sikringen ja, anar ikkje kva type det er, skru den ut så ser du fort kva type det er og om den er gått. Skal være ein tynn tråd inni den, er den røket må du ha ny. Lenke til kommentar
Tirehu Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Det er sikringen ja, anar ikkje kva type det er, skru den ut så ser du fort kva type det er og om den er gått. Skal være ein tynn tråd inni den, er den røket må du ha ny. fant den men men den er hvit ikke gjensomiktig hvordan ser jeg det da? Endret 30. april 2008 av Tirehu Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Okey, då må du enten måle den med eit måleinstrument eller teste den på noko anna om den passer. Lenke til kommentar
Tirehu Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Okey, då må du enten måle den med eit måleinstrument eller teste den på noko anna om den passer. hmm har ikke noe som bruker sikring eller noe måleinstrument kan jeg ta den med på en bensinstarsjon har de noe måleinstrumenter der? Lenke til kommentar
Tirehu Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 nye sikringer takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå