Gå til innhold

Hvor blir det av spillene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alan Wake så, i alle fall forrige gang de viste noe fra det, ut som om det kom til å ha mer til felles med Silent Hill enn Max Payne, sånn rent bortsett fra utviklere.

Jeg sitter ikke akkurat på nåler og venter på det, men det så unektelig interessant ut.

Lenke til kommentar

Jeg har dessverre sittet på nåler og ventet lenge, bildene ser utrolig stemnignsfulle ut, og jeg liker hvordan de beskriver historien.

Håper det derfor endelig kommer ut i år, personlig skal je ha det uansett hva anmelderne måtte mene om det, er vel sånn det blir når man har ventet på et spesielt spill i en viss periode.

Lenke til kommentar

Remedy liker å ikke skape masse hype rundt spillene sine. Var nesten ingen som visste hva Max Payne var før spillet plutselig kom ut og ble en sensasjon. De liker å holde kortene tett til brystet. Det er jo en bra strategi, for da lekkes ikke store detaljer ut i pressen hele tiden. Som f.eks. den store "twisten" i Quake 4,

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
der hovedpersonen du styrer blir om til strogg halvveis i spillet

Dette visste jo absolutt alle kom til å skje på forhånd siden iD viste scenen på pressevisninger og den ble beskrevet i magasiner. Samme med Half-life 2, halve plottet var jo allmennkunnskap flere mnd før spillet kom ut. Da blir ikke folk sjokkert lengre.

Lenke til kommentar

Siden Remedy ikke har sagt mye om A.Wake, så økes jo også forventningene, og mystikken rundt det, et fin fin foretak egentlig.

Skulle ikke forundre meg om de bare plutselig sier i løpet av sommeren "spillet er i butikken om 2 uker", hadde vært utrolig digg egentlig.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

Ja har visst det en god stund, leste det i Gamereactor eller hvor det var hen.

Tror nok det blir en slags blanding mellom Secret Window og Twilight Zone som så mange har påpekt.

Enda en ting Bytex, har du lagt merke til at det ikke er nevnt noe som helst om evt. fiender?

jeg har i alle fall ikke lest noe.

Lenke til kommentar

Er det flere som er litt skeptisk til Splinter Cell: Conviction, føler at de begynner å gå veldig off topic med hele snike konseptet nå, jeg liker Sam Fisher i den mørka drakta med alle sine gadgets, ikke i en svett hettegenser og olabukser.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Splinter Cell: Conviction i 2010?

Ubisoft skal ha droppet det de har vist fram av Splinter Cell: Conviction og startet på nytt fordi spillet ikke var banebrytende nok og skal være utdatert selv i forhold til Assassin's Creed:

Splinter Cell Conviction has been taken "back to the drawing board" by Ubisoft Montreal.

That's according to a report in the latest Xbox World 360 mag. Though Ubisoft isn't saying anything, the mag says it's heard that the surprising development decision has forced Splinter Cell back into the festive period of 2009 - or as late as Spring 2010.

CVG

Når det gjelder Alan Wake, så har MS bekreftet at det er i produksjon, men at det er for tidlig å vise noe ennå. Det tyder på at vi ikke ser spillet før tidligst neste år.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Utdatert i forhold til Assassin's Creed? Mener de "open world"-gameplay da tro? Håper på noe mer drastige endringer enn det, retningen Double Agent tok i forhold til forgjengerne likte jeg ikke, og ut fra det vi såg fra Conviction forsetter de i samme gate.

Lenke til kommentar
Likevel selger Nintendo som faen. :)

Ja fordi det er sånne andre typer spill som jeg ikke liker i det hele tatt med ugly grafikk og gameplayet ikke noe å skryte av for eks Wii Fit, Brain Challenge og sikkert fler

Jeg er ute etter hardcorespillene!

Er ikke på jakt etter minispillene dems som Wii Fit and more

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Selvfølgelig, f.eks jeg går for kun PS3 pga spill som MGS4 og FFXIII, så alle har jo sine preferanser osv. Nintendo på sin side har ikke akkurat "the big guns" å stille opp med hva spill angår, så de går heller for det mer "kreative" og lanserer spill som er greie, morsomme, enkle for de alle fleste å komme innpå og generelt underholdning som appellerer til massene kan du si.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Hva skjer egentlig med Splinter Cell? Har ikke Conviction vært utsatt flere ganger allerede, og hadde forrige utgivelsesdato i fjor på denne tiden? Da virket utviklerne ganske sikker på at spillet ble å komme da, men nå kan det være pushet så langt tilbake som midten av 2010?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...